[Diy] Ms20 Filter ... voor in peNdaal

Ik heb er geen probleem mee als je winst maakt. Zijn er nog mensen die een LFO of een eveloppe filter toe gaan voegen?

Het zal er nu wat van afhangen of Newtone grote bestellingen aanvaardt (50-100 stuks per onderdeel). Jacks, schakelaars en battery clips zijn schandalig duur bij Farnell en als ik uit China bestel, loop ik het risico dat verzending tot 6 weken duurt...

Tenzij iemand een oplossing weet?

Weerstanden, condensators en potmeters zullen allemaal van goede kwaliteit zijn (Vishay weerstanden, Panasonic/WIMA condensators en Alpha potmeters).

Laatst gewijzigd:
Dat lfo van electricdruid gaat maar to 12Hz zo te zien, dat lijkt me een beetje traag ??
En ik ben bang dat hij alleen in stappen te regelen is, bitwise....maar hoe soepel dat werkt ...
Maar voorderest wil ik best een lfopcb bouwen.. :-) Ik zal eens snuffelen op t'net..

maar de pcb's kan ik bij r.koppes bestellen en de onderdelenkit bij stabby? ik wil nl graag 4 kits maar erg duidelijk is het nog niet hoe en bij wie te bestellen
en een envelope generator + snelle LFO lijkt me ook wel handig

Meer duidelijkheid:

- PCBs en LM-chip bij r.koppes
- Alle andere onderdelen bij mij (binnenkort op samenkopen.net)

Dus geen PCBs of LM-chip bij mij. De chip kan ik niet langer aanbieden omdat de voorraad op dit moment te laag is bij Farnell en de volgende levering is pas binnen 2 maanden.

Ook belangrijk: schakelaars (voor LP/HP, aan/uit) zijn onder voorbehoud. De levering hiervan is meestal 2 weken, maar kan oplopen tot 6 weken. Dus mogelijk moet je hier zelf voor zorgen, maar daar blijft het dan ook bij.

Word deze thread wel eens goed gelezen ? ;)
een simpele en goedwerkende lfo is in deze thread al eerder geplaatst.

attachment.php

Ik dacht het al ! Heb hem nog gezocht op het woord lfo, maar kom hem zo gauw niet vinden ..
Ik ga maar weer eens pcb-ificeren, heb nu toch de smaak te pakken ..
Thanks Hiltree !!

Die LFO werkt op 5v zo te zien, terwijl het filter op 9v werkt, hoe kan ik dat in 1 kastje combineren?

Back