post hier een track van 20 jaar geleden..

geinige jaren 80 meuk... soort van talking heads met prince en nog iets mix-up :D

yeps, en er liggen nog zo´n 100 nummers op de plank om eens ergens te dumpen.

:mega:

Volgens mij ergens in 2000 gereleased maar een jaar of 3 / 4 daarvoor al gemaakt maar ID&T vond het net wat te hard 8~

Ik zal ook nog ff wat andere oude, wat minder extreme, dingen opzoeken.

hey 154 cool , van Pallas, ik vond de versie met die sample super lekker.

dit deed ik rond diezelfde tijd, met mijn maatje van toen, in zelfde scene :okdan:

Lachen, ook bij Le Roy uitgemixt, en half door Jeroen. Heb je ook nog die boot meegekregen? Mooie tijden :)

hier is het allereerste nummer van mijn toenmalige bandje, The Rabbit Stampede.

ongeveer 1987

[embed]73776[/embed]

:mega:

het nummer heet overigens Compatible.....

:koffie:

Pas in 2000 begonnen. Dit is m'n 4e track ooit, fixed in Magix Music Maker 3.

Attachments

• =XTRECIST= - Just Going.mp3
    5,7 MB · Bekeken: 119
es ff een ouwe track dumpen..

die kouwe winter van 1991.. lekker kutten met mijn Casio FZ-1 sampler, Yamaha DX-11, Roland MKS-50 en de Atari ST natuurlijk.. inclusief tape drop-outs :D

Attachments

• Something is Missing.mp3
    6,7 MB · Bekeken: 137
Lachen, ook bij Le Roy uitgemixt, en half door Jeroen. Heb je ook nog die boot meegekregen? Mooie tijden :)

Ja bij Le Roy! Met de 909 van Jeroen.
Subtopia......ik was er kind aan huis, J***** wat een tijd was dat!
vooraf ging ik meestal eerst naar Korsakov, en dan na sluiting naar Subtopia tot uurtje of 9.

Een breakbeat jungle track uit de oude doos, ik denk uit 1996.
Gemaakt met Fasttracker 2 natuurlijk :P

Ik heb nog wel wat oudere hardcore tracks uit 1995 ofzo, maar die heb ik nergens zo staan, dan moet ik eens gaan zoeken.

Attachments

• orangeattack+oblivion.mp3
    5,5 MB · Bekeken: 115
@ beatzofbucket

vette track! maar vooral... dat geluid wat je in de eerste seconde hoort.. waar komt dat geluid uit!! dat vind zo mega tof geluid :halleluja
ik vraag me al sinds de jaren '90 af uit welk apparaat zulke house/stab geluiden uitkomen :)
ik hoop dat je met geheim gaat verklappen, haha

Ik kwam er pas geleden achter dat iemand een track van mij, die ooit eens op een verzamelaar is terecht gekomen, op Youtube heeft gezet. Deze heb ik volgens mij in '94 of iets eerder gemaakt, met toen nog weinig spullen. In ieder geval een EPS-16+, een Roland D-110 en een Kawai K5m.

Ben er niet heel trots op want het is niet echt mijn stijl, was het toen eigenlijk ook al niet, en een beetje over the top. En de kwaliteit op YT is echt vreselijk bovendien, compleet met gare compressie etc. Maar ik vond het wel leuk om weer eens te horen :)

Mijn tracks van 20 jaar geleden en nog vroeger zijn helaas allemaal verloren gegaan en is niet meer terug te vinden.=(=(

Echt geweldig topic dit btw.. helemaal leuk al die ouwe trackies.. :{

Mijn tracks van 20 jaar geleden en nog vroeger zijn helaas allemaal verloren gegaan en is niet meer terug te vinden.=(=(
Dat moet wel flink balen zijn zeg.. Was je toen ook al zo productief??? :halleluja
Heb vorig jaar gelukkig nog wat ouwe tapes achterhaald.. :) al is die kwaliteit ook niet alles meer..

dat geluid wat je in de eerste seconde hoort.. waar komt dat geluid uit!! dat vind zo mega tof geluid :halleluja
ik vraag me al sinds de jaren '90 af uit welk apparaat zulke house/stab geluiden uitkomen :)
ik hoop dat je met geheim gaat verklappen, haha
Haha... dat was de lol van het samplen... Moest ff graven.. Had em hiero vandaan.. Geweldige track blijft dat toch ;) zit wel een dikke galm uit een Roland ME-5 op... die was ik nog vergeten te melden :)

Laatst gewijzigd:
Back