Illformed glitch plugin is de shit!

Nu pas?!? bestaat al weer een tijdje, vooral de mix functie is erg handig voor de harde randjes

Geinige plugin idd, alleen ivm instabiliteit heb ik m er gauw weer afgegooid destijds. Ik zie dat er een nieuwere versie is dan dat ik had, maar weer eens proberen dan :)

PS: SupaTrigga is ook zo een soort plugin als Glitch, misschien ook wel leuk om eens te proberen ;)

opzich leuk om mee te spelen maar dat soort effecten zijn niet echt meer origineel... maar uiteraard wel een typisch ding dat alleen VST's kunnen en dus in dat opzicht origineler dan al die clonen van hardware synths...
dit heeft dus wel een toegevoegde waarde aangezien het met standaard hardware gewoon niet te doen valt... de synthese technische kant kan ik daarom ook zeker wel waarderen...

nou die suppatrigger ga ik ook maar eens proberen.

@6trak

JA hijs niet echt heel origineel maar als modulator erg bruikbaar.

Bv met de tapestop kan je heel subtiele pitchbens op audio toepassen zonder veel gedoe.

Alsof het midi is..

Goede plug, ik had hem ook al. De automap wrapped versie crasht alleen.

bij mij is Audition ook al een paar keer blijven hangen:(

Dus die ga ik niet live gebruiken.

Hele aardige gast ook, heeft me nog eens met wat midi probleempjes geholpen. Ik spreek m nog regelmatig maar hij is nu vooral bezig met Lua voor Renoise als side projectjes.

In Cubase (5) wordt hier de interface niet weergegeven omdat het scherm veel te klein is:
attachment.php

In Cubase 6 (trial) hetzelfde, daar kan ik nog wel switchen naar de Generic Editor-interface maar dan blijf je scrollen....
attachment.php

Always on top in- of uitschakelen heeft helaas ook geen effect.
Herkenbaar voor iemand, of iemand die een oplossing weet?

Attachments

• glitch.jpg
    glitch.jpg
    4,5 KB · Bekeken: 106
  • glitch2.jpg
    glitch2.jpg
    16,4 KB · Bekeken: 110
ik zou het niet weten.

Kan je controleren welke vst versie in je cubase zit.

Ik geloof dat glitch vst 2.3 is.

Er zitten zowiezo veel bugs in glitch.

Stuur ff een mailtje naar de makers.

Glitch was altijd vet toen ik nog FL Studio gebruikte, maar wel buggy en je hoort het vrijwel meteen als er een glitch ergens op zit als je hem kent.

Scuzzphut was er ook zo eentje, buggy en gratis, maar vet. Ik weet nog dat sommige projecten door Glitch en Scuzzphut sloom gingen laden, maar dat had ik er toen wel voor over.

Gebruik nu Sugarbytes Effectrix in Logic, een soort Glitch maar een stuk beter zelfs :okdan:
Hij is er in zowel VST als AU formaat en 32 en 64bit.

http://www.sugar-bytes.de/content/products/Effectrix/index.php?lang=e..

de developer van glitch ( d blue , illformed ) is al jaren actief op het renoise forum , en maakt sinds kort deel uit van het ontwikkellingsteam ...GOOD TIMES INDEED for renoise users

Glitch of effectrix is leuk/handig op loops.. of percussie iig.. try it..

Back