Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gewoon leeg dus, of had de verkoper geclaimed dat er games op stonden?de 1000 floppys die er bij zaten zijn allemaal door een onbekende reden geformateerd.
dan kan je beter de PC gebruikenIk wil het voornamelijk gaan gebruiken voor de video animaties/bewerkingen
het geheugen van de amiga is veel te klein voor imposante animaties...
hehe, op een A500 !!???Ik wil het voornamelijk gaan gebruiken voor de video animaties/bewerkingen

het gaat om dezelfde kwaliteit... dit IS wat je ook uit de 500 maximaal zal halen...volgens mij is de bovenste geen amiga 500
ja okey, da's hoogstwaarschijnlk met Dpaint gemaakt !!dit wel zo te zien maar een amiga 1200 komt er ook nog aan (van een kennis gekregen)
mja ik bedoel maar, er is echt niets superieurs of vintage aan het maken van animaties op een Amiga,'k denk wat dat hedendaagse video progs die resolutie ook kunnen nabootsen !??
mja ik bedoel maar, er is echt niets superieurs of vintage aan het maken van animaties op een Amiga,het was ooit state of the art maar nu is het nog minder ge-avanceerd dan MS Paint so to speak...
Ja off course !! En het blijft een wereldje appart, gans het retro computer gebeuren...en dat blijven we ook gewoon doen als er wederom vragen worden gesteld nutuulk...