Amiga 500 Workbrench 1.3.3 plus

Ik heb er nog wel een adf file van geloof ik. Dat is een image van de originele diskette. Kan ik je zo mailen als je wilt. Moet je hem alleen zelf nog even omzetten naar een diskette. Daar zijn geloof ik wel freeware tooltjes voor te vinden.
Geen idee wat je met die workbench wilt doen, want zoveel kun je er niet mee, maar pm me maar en dan mail ik hem.

Ik heb trouwens ook een oud pentium 3 pc'tje gebouwd voor floppy's maken.
P3 (1GHZ) , 1GB ram, en floppy + dvd drive. Nu nog ff uitvogelen hoe je floppy's maakt.
Wat is eigenlijk het verschil tussen de verschillende versies workbrench?

Laatst gewijzigd:
de 1000 floppys die er bij zaten zijn allemaal door een onbekende reden geformateerd.
gewoon leeg dus, of had de verkoper geclaimed dat er games op stonden?

je hebt workbench helemaal niet nodig om een game te starten trouwens, die hebben een eigen boot...

Ik wil het voornamelijk gaan gebruiken voor de video animaties/bewerkingen
hehe, op een A500 !!???

ehmmm, da's hoogstwaarschijnlk met de video toaster gemaakt op een uitgebreide A2000 of A4000 !!
En die werkt - voor zo ver ik weet - enkel in NTSC ....

'k heb ook wel 3D gemaakt op den amiga, met real 3D,
maar dat kun je echt beter op Winuae draaien.....

en tja, voor video heb je echt power nodig !!!

Ik dacht dat je't voor een tracker wou gebruiken !!?? :) :)

voor de A500 zijn wel leuke Demo's te vinden...
maar da's nog iets anders dan zelf een video montage maken vind 'k...

dit wel zo te zien maar een amiga 1200 komt er ook nog aan (van een kennis gekregen)
ja okey, da's hoogstwaarschijnlk met Dpaint gemaakt !!

'k denk wat dat hedendaagse video progs die resolutie ook kunnen nabootsen !??

'k denk wat dat hedendaagse video progs die resolutie ook kunnen nabootsen !??
mja ik bedoel maar, er is echt niets superieurs of vintage aan het maken van animaties op een Amiga,
het was ooit state of the art maar nu is het nog minder ge-avanceerd dan MS Paint so to speak...

ga toch gewoon lekker spelletjes spelen op die bak, daar is ie nog het leukst voor (in het bijzonder het spelen met een echte joystick bijv.)...

mja ik bedoel maar, er is echt niets superieurs of vintage aan het maken van animaties op een Amiga,het was ooit state of the art maar nu is het nog minder ge-avanceerd dan MS Paint so to speak...

bwa, idd, 6 Trak,
Ik vind de video wel iets cools hebben, iets van dienen tijd, net zoals de muziek van die tijd !!
Ik zou het eerder als inspiratie bron bekijken, eventueel eens kijken hoe dat juist in z'n werk ging
op een echte amiga, met dpaint, maar om dat nu terug met een echte amiga te doen ???
tja, met Winuae mss wel, maar gans dat diskette gedoe is echt een drempel voor de amiga !!

hij moet het ook allemaal zelf weten maar de kenners, mensen die destijds (in de glorie dagen) de Amiga grondig hebben gebruikt/benut, wel behoorlijk wat advies kunnen geven...
en dat blijven we ook gewoon doen als er wederom vragen worden gesteld nutuulk...

Laatst gewijzigd:
en dat blijven we ook gewoon doen als er wederom vragen worden gesteld nutuulk...
Ja off course !! En het blijft een wereldje appart, gans het retro computer gebeuren...

Back