tja, of alles door elkaar te halen !!anders loop je misschien het risico van niets af te werken.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tja, of alles door elkaar te halen !!anders loop je misschien het risico van niets af te werken.

kan je ook zo'n soort effect maken met amiga?
Desnoods in gedeeltes op tape recorden.
YouTube - tears for fears - the working hour live 1984 (zie ook het einde , dat het scherm langzaam weg gaat)
Kan wel met Amiga, maar niet met de 500, en ook niet zonder de juiste randapperatuur. Maar een Amiga 4000 (of op z'n minst een 2000) met Newtek Video Toaster en genoeg ram moet 't wel lukken. Maar met je pc, een simpel edit programma waarmee je kunt compositen, en een fotobwerkingsprogramma om het grid te tekenen zal het makkelijker gaan.ik weet niet of ik dat ook kan... ik kan het wel (makkelijker) op de PC... mocht ik dat willen dan hekan je ook zo'n soort effect maken met amiga?

op tape?!Desnoods in gedeeltes op tape recorden.

ja idd, "wordt vervolgt op amigascene !!??"Maar wat is nu de link met synths.. die ontgaat me nu even..

idd, en how how !!! AREXX !!! the holy grale voor mij !!!octamed heeft een inferieure quality t.o.v. de standaard 4 kanaals modjes... maar ach, wtf maakt het ook uit

true maar daar gaat analogman de atari toch voor gebruiken?Octamed heeft midi..
tja, en Soundstudio, de opvolger van Octamed, gaat tot 64 Audiokanalen...ff voor analogman: octamed (je ziet het al aan de naam) heeft 8 kanalen geluid maar aangezien de amiga maar 4 kanalen heeft worden die extra 4 kanalen softwarematig gemixed met de bestaande...
tja, een goeie tracker, met de features van Soundstudio/Octamed ben ik nog niet tegen gekomen op Atari OS !!true maar daar gaat analogman de atari toch voor gebruiken?

maar toch niet voor (analogman's) 500tja, en Soundstudio, de opvolger van Octamed, gaat tot 64 Audiokanalen...

nee idd !! die start zelfs niet op, die soundstudio !!maar toch niet voor (analogman's) 500
ja idd, maar het is ook geen job tegen de tijd he !!Analogman heeft flink wat te doen nog,
haha amigaman (oei, da's niet meer analoog)Volgens mij kan amigaman beter naar een a1200 kijken, die zijn standaard uitgerust met 2mb chipmem, kickstart 3.0 en wb 3.0 hebben, misschien een interne harddisk en met een turbokaartje erin is ie nog een soort van snel ook!

hehe
maar een amiga 1200 komt er ook nog aan (van een kennis gekregen)
idd, maar in mijn geval.. dan doe je eens iemand een A500 cado,Volgens mij kan amigaman beter naar een a1200 kijken,