van audio (bijvoorbeeld .wav mp3.) naar midi

ArieKnarie

Wild zwijn
In een Dixi op een stuk braakliggend grondgebied
Ik heb een progje wat heet: TS Audio naar midi. ik weet niet of iemand dat kent en ervaring mee heeft??? Maar ik heb het sinds 4 dagen. Maar ik vind het nogal zenuwachtig werken. Ik zoek eigenlijk een stukje software wat audio naar midi kan omzetten wat meer handelbaar is.

Weet iemand dat?

zzzzzzl:doei:

Melodyne DNA.

Maar wat je vraagt is al vele malen gevraagd. Het vereist dat software meerdere instrumenten weer uit elkaar kan halen en uberhaupt begrijpt wanneer 'ie een noot uit een instrument hoort - en da's nogal lastig.

is het bij rijk harmonische content niet ongelovelijk moeilijk om de juiste pitches te krijgen???
monophone kan ik me voorstellen maar poly...?

das waar, maar ik zit zomaar wat te experimenteren met dit programmaatje, een bestaan muziekje in bedrijfs-toestand neemt ie aardig op maar het is juist de bedoeling om mn loojes van mn gitaar om te zetten naar midi. Iik heb het zojuist geprobeerd maar het klinkt voor geen meter, i ben best wel een 0 op hebied van dit. Maar was ff benieuwd :)

Je zal, 'als gitaargebruiker', veel beter resultaat behalen op een gitaar met ingebouwde midi-convertor (Roland enzomeer).
Uiteraard zoiets dien je dan wel aan te schaffen of even huren...

Ik ga zoiezo eens even kijken of ik een alternatief kan vinden, tis ook niet van levens belang, maar vroeg me af of dat het bestaat of niet. Maar bedankt zover

Back