renoise 2.7 beta

Echt briljant! Ik ben wel benieuwd naar die sample keyzones want die heb ik persoonlijk echt nooit gemist en zie ik mezelf ook niet echt gebruiken. Het ziet er allemaal wel weer super slick uit hoor, wow!
Nog 0.1 update en dan moet ik vernieuwen, ik heb er al bijna zin in :D

Tjeempie.. Renoise draait ook op linux!!

Gelijk ff testen.. :okdan:

-edit-

En hij doet het! :)

Ik vroeg me af, hoe klinken de interne synths, effecten en tools?

Kan je renoise helemaal op zich zelf gebruiken en profi klinkende producties maken of moet je toch uitwijken naar externe plugins?

En (en dat zal wel niet) kan je onder linux ook vst's gebruiken in linux? Dus, DLL's.. offe.. :D

Zo dan! Doen ze weer goed!
idd, 't is echt indrukwekkend !!!
Ook kwa midi timing, is't perfect: via rewire, door cubase en de midex !!

Maar tja,
persoonlk blijf ik nog steeds bij m'n Amiga setup en Med-SS/SynthCtrl denk 'k wel....
maar 'k blijf renoise ook opvolgen, en 'k ben der ook nog steeds voor geregistreerd !! :) :)

Ik vroeg me af, hoe klinken de interne synths, effecten en tools?

Kan je renoise helemaal op zich zelf gebruiken en profi klinkende producties maken of moet je toch uitwijken naar externe plugins?

En (en dat zal wel niet) kan je onder linux ook vst's gebruiken in linux? Dus, DLL's.. offe.. :D
Ja dat kan je zeker , ( lackluster, venetian snares ,brothomstates etc....
Er zitten geen interne synths in renoise , maar de de effecten klinken heel goed , met name de filter /butterworth bandpass heel leuk om op 16( of meer ) vershillende bussen en send channels te zetten en de gain van de sends te laten moduleren door een envelope follower die getriggerd word door een audio file = instant vocoder building in renoise .:okdan: , dankzijde flexiblel routings mogelijkheden

Love it

Renoise 2.7 beta

Renoise 2.7 beta

Een nieuwe versie van Renoise staat op de plank. Renoise is een tracker wat flink met zijn tijd meegaat, deze release is dan ook geen uitzondering.
De release brengt ons:

attachment.php

• verbeterde instrument functies
  • zeer makkelijk loops 'slicen'
  • verbeterde MIDI routing
  • nieuwe DSP effecten
  • verbeterde automatie
  • realtime rendering
  • andere tweaks en verbeteringen

De beta is alleen voor geregistreerde gebruikers.
Tijdens de beta test periode geeft de ontwikkelaar een korting geven van 30%.

Renoise 2.7 beta overzicht: Renoise update
Meer info: Renoise

Attachments

• automation1.jpg
    automation1.jpg
    18 KB · Bekeken: 99
  • multiband_send-640x127.png
    multiband_send-640x127.png
    67,5 KB · Bekeken: 94
  • splitmap-270.jpg
    splitmap-270.jpg
    84,9 KB · Bekeken: 97