Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door n0_key
Dudes, ik heb hier nog een leuk synthje liggen wat bijna hetzelfde is, alleen staat er Spirit op. Zelfde lettertype enzo. Bij mij zit er ook nog een HP filter op en een joystick.
Ik heb er alleen nog geen geluid uit kunnen toveren![]()
Heb ik ooit voor 15 gulden gekocht ergens. Heeft het nooit gedaan, maar ik heb 'm opengeschroefd en er lijkt weinig aan de hand. Ik zal 'm is laten checken...
Ergens op synthmuseum staat ie geloof ik als E-synth The Spirit. Zo heb ik 'm ook ergens in een boek gezien.
En mocht je trouwens je Spirit willen laten repareren, PB of mail me maar ff. 
Origineel geplaatst door marcuuu
Ken hem al een tijd en hij stond laats op ebay.nl
Zijn er niet zo veel van dus de prijs is veel maar hij is ook een mooie cent waard.

Origineel geplaatst door Hover
De verkoper had hem zelf gekocht voor 605 EUR en nu biedt hij die aan voor meer dan het dubbele. Ja de verkoper weet wat ie waard is.![]()
Origineel geplaatst door DutchFingers
Ik zou graag eens van je willen weten hoe je hierrbij komt???
Het bedrag wat ik destijds voor de Scorpion betaald heb, verschilt niet veel met het berdrag waarmee ik de Scorpion
aanbood op Marktplaats!
aanbood inderdaad, want ik heb besloten om de Scorpion niet meer weg te doen!
Voor de mensen die mij een afzetter vinden, ik verplicht niemand om de Scorpion te kopen!
Als de Puls meer kan moet je een Puls kopen !

Origineel geplaatst door DutchFingers
Het bedrag wat ik destijds voor de Scorpion betaald heb, verschilt niet veel met het berdrag waarmee ik de Scorpion aanbood op Marktplaats!