Monitor tafel standaard

meesha74

Muzikant
Ik ben op zoek naar zo iets:
wth-wc-10.5.jpg

Nu heb ik al overal gezocht maar kan niks vinden. Wel een hoop standaards voor op de grond maar ik wil iets hebben voor op mijn tafel. De winkel waar ik deze afbeelding vandaan heb verzend alleen maar in de VS.

Iemand een idee? Ik overweeg ook om zelf iets te maken maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in.

Had QuickLok ook niet zoiets? hmm hier is eerder een draadje over geweest hier op 't forum...

Ik heb ooit 2 van die dingen bij Ikea gekocht voor een euro of 10. Ik heb ze nog steeds. Misschien een idee?

Ik heb ooit 2 van die dingen bij Ikea gekocht voor een euro of 10. Ik heb ze nog steeds. Misschien een idee?

Wat voor dingen precies? Ik ben namelijk ook op zoek. Ik heb nu mopads zo dat de monitor wat naar boven wijzen. Maar dat is toch niet ideaal.

Die hobo's vind ik net iets te duur voor een verhoging van 30cm.

Waarom zet je zelf niet wat in elkaar
3 plankjes tegen elkaar.
Leuk verfje en hopsa klaar.

Paul

Onderstaand is precies wat ik heb, maar dan merkloos. (ik wist niet dat ze officieel in der handel waren anders had ik de tip ook wel gegeven)
Ooit eens bij een setje heel slechte speakers gekregen (10 jaar geleden)

Werkt perfect

Paul

Wat voor dingen precies? Ik ben namelijk ook op zoek. Ik heb nu mopads zo dat de monitor wat naar boven wijzen. Maar dat is toch niet ideaal.

Ik heb je een pm gestuurd.

Gr., niels

@Vizion
Ik weet niet of de RP 6'jes er wel stevig op staan. Volgens mij zijn ze wat dieper dan de speakers die er in de foto op staan. Maar heb geen idee zonder afmetingen te weten.

@Hitman
Thnx, ik kijk meteen even!

@Mark E.

Ik zeg ook niet dat het slecht/minder is maar de hoek staat vast en is afhankelijk van hoe lang je bent, hoe hoog je bureau staat. Daarnaast nemen de mopads een flink deel van mijn bureau in beslag van ze staan natuurlijk ook nog eens diagonaal naar mij toe gewezen. Daarom wil ik eens kijken naar iets van desk stands. Maar er geen fortuin aan uitgeven.

Back