Studiogear overspending topic

Weet je, inderdaad, als je ergens wil komen moet je netwerken.. tot aan je elleboog. En als die nog nie bruin genoeg is... mag je been er ook nog wel bij. Lekker afteren met zogenaamd gezellige mensen (ofwel doorgesnoven).. heerlijk, van mij mag je het hebben. Met al je gear erbij. Doe maar lekker kopen. Met 'n beetje geluk word het vintage en gaat het in waarde omhoog. Heb jij mooi je pensioen bij elkaar geraapt in je jeugdige "muzikale" jaren ;-P

Shit verkopen is ook een kunst , petje af voor die mensen die het kunnen en voor de spiegel staan en
zich cool vinden :dj:

Wou da ik het kon shit verkopen...

Maare ben zeer te vreden met mn werk, kan ik lekker overdetopmuziekjes maken zoder comercieel te hoeven denken!

Maar ach ja al dat gezeur over te veel gear, koop het dan niet of verkoop het weer... niet zo lastig toch?

Shit verkopen is ook een kunst , petje af voor die mensen die het kunnen en voor de spiegel staan en

Da zeg ik eigenlijk :D

LOL @ heren
De kunst is om de juweeltjes te vinden, maar daarvoor moet je soms 100den tracks per uur doorwerken *SIGH* Beatport sux

Yeah... varkensboer is niet echt cool nee...

Ey meneer frisse gear kopert, je site doet nie..

attachment.php

Attachments

• Screen shot 2011-04-08 at 10.47.47 PM.jpg
    Screen shot 2011-04-08 at 10.47.47 PM.jpg
    19,2 KB · Bekeken: 55
tsja, zet hier eens een lijstje neer van alles wat je teveel hebt, en nog ongetest in dozen staat?

en don´t worry, ik koop ook wel eens teveel, maar ik verkoop het dan gewoon weer.
dan hoef ik er geen draadje voor te openen.
scheelt weer een hoop geleuter:D

:mega:

tsja, zet hier eens een lijstje neer van alles wat je teveel hebt, en nog ongetest in dozen staat?

en don´t worry, ik koop ook wel eens teveel, maar ik verkoop het dan gewoon weer.
dan hoef ik er geen draadje voor te openen.
scheelt weer een hoop geleuter:D

:mega:

LOL.. dan open ik wel een ander draadje in een ander subforum. Het doel van deze was om uit tewisselen over impulsieve aankopen.

Impulsieve aankopen kunnen leuk zijn en doen we allemaal wel eens. Groot gedeelte van de leden heeft GAS (gehad).

Maar om dat dan op je credit card te doen is een beetje dom imo. Eerst geld sparen voordat je het kunt uitgeven, of heb je dat nooit geleerd vroegah??

Anyway, ik maak ook veel te weinig muziek voor hoeveelheid spullen die ik heb staan. Maar het is mijn hobby en heb het wel prima naar m'n zin om lekker te kutten in de studio. Maar dingen kopen en ze dan niet eens uitproberen dat gaat weer wat ver.

Impulsieve aankopen kunnen leuk zijn en doen we allemaal wel eens. Groot gedeelte van de leden heeft GAS (gehad).

Maar om dat dan op je credit card te doen is een beetje dom imo. Eerst geld sparen voordat je het kunt uitgeven, of heb je dat nooit geleerd vroegah??

Anyway, ik maak ook veel te weinig muziek voor hoeveelheid spullen die ik heb staan. Maar het is mijn hobby en heb het wel prima naar m'n zin om lekker te kutten in de studio. Maar dingen kopen en ze dan niet eens uitproberen dat gaat weer wat ver.

over dat kopen op krediet ben ik het deels eensch, als het kan, waarom niet.... toch? Ik heb het zelf vroeger ook een paar keer gedaan en het kwam altijd goed, maar nu doe ik het niet meer omdat ik het "living on the edge" gedoe een beetje beu aan het raken ben (of ik word ein-de-lijk eens volwassen) :D:D

En je hebt ook nog eens 'n fokking lange handtekening.

Back