Harry Turtle
Gecanceld en verketterd
mpc kopen dus ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Enige minpunt vind ik wel dat er geen banks van bv Battery of Kontakt kunnen gelezen worden, je moet het allemaal zelf overzetten (velocity layers e.d.).
. Lijkt mij toch veel handiger! Of heb ik iets gemist en offered Maschine nu wel VST-support?Haha misschien kan je ook meer regels in een post typen? Is ook fijn, dat je gedachten als het ware een beetje bundelt. Just a thought. Wat betreft Maschine. Vind het er ook leuk uit zien, maar het gebrek aan VST-support is toch wel een stukje niet bi-winning wat mij betreft. Het voelt en handelt als een DAW, maar als je ook echt melodietjes bij je drumbeats wil inspelen, moet je alweer naar een ander stuk software? Dat lijkt mij vrij onhandig.
Het zal ongetwijfeld een fijne workflow hebben. Maar waarom geen midi-drumpad ding kopen als de AKAI MPD-series en dat bundelen aan een stukje software binnen een DAW - Battery of FPC in FL Studio. Kan je je beat fingerdrummen, en daarna in het zelfde stukje software je melodietjes spelen. Lijkt mij toch veel handiger! Of heb ik iets gemist en offered Maschine nu wel VST-support?

? Ben ik dan echt zo blind en heb ik het VSTi-gedeelte gemist? Enlighten me en doe nie zo mysterieus 
. Maar goed goeie move van NI. Voelt toch een beetje als een zak patat zonder mayonaise aan, zonder die VST-support. Bij deze, kunnen mijn op en aanmerkingen de prullebak in!ik ben erg blij dat ik zelf mn puristen bullshit achter me heb kunnen laten
dat ik geen mpc's meer heb maar maschine
en dat ik dat gelul over dat al het geluid dan niet uit je geluidskaart mag komen zeker mbt drums gelukkig lekker links heb laten liggen
de sf puristen kunnen hun nifterij lekker allemaal in t donkere gaatje steken
je bent GEK als je de voordelen van zoiets als maschine niet gebruikt
en de standaard samples.. tja
daar zit zat bruikbaars tussen en zeker voor opdrachtmuziek even snel een kitje voorhanden hebben is ideaal.. daarnaast zijn de opties per sound natuurlijk ook weer zo uitgebreid dat er geen reet meer van de originele sample overblijft
ook heb je zo al je samples getagged en geimporteerd in je library
je kan dus alles door elkaar heen gebruiken
werkt reteintuitief, snel en de DAW intergratie is natuurlijk helemaal top
lekker patterns draggen, of audio, wat je wil
de software kan lekker door ontwikkelen..
dit soort software is een enorme meerwaarde
die NI gasten rocken de pan uit en voegen echt iets toe imho
?