NicoNoise
Ouwe rot
Tegek! Dit is echt creatief gebruik maken van opties die misschien niet direct voor dit doeleinde zijn ontworpen. Superinnovatief Wan - goed gelukt! Ik ben zeer enthousiast over je resultaat tot nu toe. Waar ik nieuwsgierig naar ben is welk instrument je gebruikte om de melodielijn te spelen. Is dat de tenorsax of die muted trompet? En hoe moeilijk is het om deze combi bijv. weer om te bouwen voor meerdere typen secties met andere instrumenten? Is dat een kwestie van een uurtje 'want de combi zit toch al in elkaar', of moet je weer van scratch af aan beginnen en hoe lang ben je er dan mee bezig om dat in elkaar te schroeven?
Zodra ik m'n Kronos heb, neem ik graag een keer een lesje van je om dit specifieke stukje onder de knie te krijgen. Noem je prijs! :-) (Ik vind 't echt tegek!)
Ik vind het ook heel leuk
De tenorsax volgt de originele melodie. Het meest. Want alle instrumenten spelen de originele melodie harder of zachter mee. De instrumenten zijn zo te vervangen, die staan los van de karma modules, dus je kan ze testen terwijl je een sound selecteert, in context, werkt heel makkelijk. Het veranderen van de transposities doe je met de Karma modules, dus los van de sounds. Je kunt 8 Karma scenes maken die elk eigen transposities bevatten. Ik heb een 2e versie van deze combi gemaakt met andere geluiden, zal daar ook een stukje geluid van opnemen.