Ik heb er een radias naast staan en hij klinkt inderdaad beter. In het laag is het vergelijkbaar (erg goed dus)
jouw oren geloof ik wel, je bent al lang bezig hè

thx!
Korg ROCKZ!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er een radias naast staan en hij klinkt inderdaad beter. In het laag is het vergelijkbaar (erg goed dus)

naar aanleiding van een discussie op een ander forum dat KARMA nogal moeilijk is voor het simpele arpeggiator werk heb ik een nieuwe combi video demo gemaakt waarin ik de KARMA patterns geprogrammeerd heb voor Trance muziek. Met die combi improviseer ik wat in de video om de verschillende patterns te laten horen.
Dat valt overigens nog niet mee op een gewogen keyboard om strak te spelen op 140 bpm in die stijl
Alles is gewoon in 1 take live ingespeeld en opgenomen.
Korg Kronos Neptunian Trance Combi - YouTube

johoooooooooooooooo
Ik heb er net 1 gekocht, staat nog in de doos in men studio
flink wat rommel voor ingeruild, dat dan weer wel.

Hoe ik dit lees vind je de presets het minst geslaagd, maar wat van de engine zelf?De MS20: omdat er naar mijn mening te veel harde agressieve sounds in zitten, waar ik met mijn muziek niet veel mee kan doen.
Dit is natuurlijk wel smaak-afhankelijk. Maar dat vind ik dus de minst geslaagde.

Hallo muziekliefhebbers.
...
Nu ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar de ervaringen van de andere forumgebruikers.
Wie volgt.![]()

Wel is deze enorm complex om te programmeren (en nog lastiger uit te leggen hoe je dingen moet doen)
Dus iedereen kan die synth gewoon omzetten naar zijn eigen stijl, mits je een beetje je eigen sounds kan programmeren.

:p