Shadowboxer
Ingeburgerd
Gisteren na lang sparen en e.a verkopen eindelijk de Korg Kronos kunnen kopen, toch ook weer lekker dat er een 5% kortings actie was bij I4-Muzique dat scheelt echt bij zon bedrag :-)
Ben na de hele dag en nacht spelen nu 1.5 aan het downloaden. (gaat inderdaad heeeeelllll traag.
Maar wat een machine zeg, en dat jullie daar al zo diep in zijn gedoken, petje af.
Ik heb alleen nog met de preset sounds en combis gespeelt.
Maar een een mooie bak, ben nu al verliefd op die rhodes piano die er inzit.
Als ik ooit eigen sounds en combis gemaakt heb die ik durf te laten horen doe ik dat.
Ik kon mijn trouwens nog niet registreren op het Kronos site van korg, was dat julie al wel gelukt?
Eb voor mensen die er een willen maar horen dat ze niet leverbaar zijn, waar ik hem gehaald heb hadden ze nog zeker 1 of 2 73 keys versies opvoorraad!!
En nu met hun 5% actie is hij nog eens meer dan 150 euro goedkoper!!
Ik heb zelf voor de 61 versie gekozen, ben niet zon goede speler en dan vond ik dat met die dubbele triggers wel wat eng. Alhoewel Ron zei dat Korg er hard aan werkt het probleem optelossen.
download nog steeds niet klaar!! pff duurt echt lang.
Idd gister heb ik nog een 73 zien staan bij ze...
De update downloaden deed ie bij mij best snel..

)
het nut is discutabel - zo zie ik voor mijzelf een nut van de mod7 niet bijv. Misschien leuk om dan een sop youtube te kjken naar een demo filmpje van de ARX-03 kaart van roland voor o.a. de fantom. Wivi (vst) doet volgens mij ook dat soort dingen. Maar dit ligt erg in de brood en boterhoek, dus ik kan me voorstellen (gezien ook je youtube demos) dat dat niet jouw ding is. :-) maar dat neemt nog steeds niet mijn hoop weg op een dergelijke synth module voor de kronos...