OS 1.6 + editor zou mooi zijn. Rich had al wat hints gegeven naar een nieuwe OS met - quote - 'nieuwe functies waarvan ik denk dat jullie ze wel kunnen waarderen'
Over het keybed probleem: Korg heeft nooit het probleem zo duidelijk officieel erkend (vind ik vreemd), maar je kunt niet zeggen dat ze geen oplossing hebben. Het heeft even geduurd, maar een heel keybed vervangen bij diegenen die aangeven dat hun versie niet goed functioneert is wel service die ver gaat (hoewel een koper er gewoon recht op heeft).
Aan de soundpacks ga ik nog niet beginnen, maar dat heeft niets te maken met kosten. Ik ken de K nog lang niet goed genoeg om te beslissen of ik ze nodig heb of niet.
Overigens worstel ik nog met een makkelijke manier om een clicktrack weg te sturen naar output 3+4. Routing zal wel gaan, maar voor clicktrack heb ik nog geen alternatief gevonden dan de drumtrack als click programmeren (tenminste, zelfs dat is me nog niet gelukt

).. Ik ben nog niet thuis in de Korg UI, zal er ook wel mee te maken hebben dat ik Yamaha gebruiker ben en roland gebruiker was. Waarom heeft het ding dan ook 10.000 functies
Gaaf filmpje, al ben ik trouwens nog steeds niet overtuigd door de Austrian Grand.. Vind de German nog steeds heel erg goed, zeker wanneer je'm wat donkerder maakt en wat stereo reverb geeft. Schitterend vol geluid. Speakers goed hard en ieder detail is te horen. Vind ik over het hele bereik heel erg goed klinken. Die gozer speelt goed, maar virtuoos.. Ghehe laat ik niet de hater gaan uithangen
/jick moet eerst zelf weer eens wat online gaan zetten. Jammer dat er binnenkort eerst verhuisd moet worden