Bewerken / verwijderen van berichten

zou er misbruik van zijn gemaakt ?
van die verwijder knop bedoel ik.

De spijker op zijn kop!

Maar ook van de "edit" knop. Daarom kan men nu tot 60 minuten na het posten van het bericht editten en is verwijderen niet meer mogelijk.
Het devies is dus "Bezint eer u begint!" :D

De edit mogelijkheid wilden we er wel beperkt inhouden om te zorgen dat zaken als taalfouten etc nog wel te corrigeren zijn.

Zelf zou ik het wel makkelijk vinden als je je eigen bijlages kan beheren..

Voor de rest inderdaad eerst nadenken voordat je iets typt :D

niet helemaal, in 10 jaar tijd zou de box vol kunnen zijn, jammer als je dan alles moet weggooien of niets meer mag bijlagen. ( of begrijp ik het verkeerd ?)

niet helemaal, in 10 jaar tijd zou de box vol kunnen zijn, jammer als je dan alles moet weggooien of niets meer mag bijlagen. ( of begrijp ik het verkeerd ?)

Mehhh, het internet is groot genoeg om je bestandjes ergens anders neer te plempen.
Zeker daar waar het om audiobestanden gaat kan je soundcloud gebruiken en daarna het bronbestand in soundcloud aanpassen (als je een betaalde account hebt). Hetzelfde geldt voor youtube, nietwaar?

sommige van die bestanden staan wellicht elders op het forum gelinkt ofzo... ach ja... wat eeuwig... sommige informatie is nutuulk zonde als het verloren zou gaan na een zwabber actie maar zaken zoals kutnummers van, pak hem beet, een jaar of 6 tot 1 geleden zijn nutuulk wat dat betreft van een aanzienlijk minder belang dus is het dan wel handig om die door de gebruiker zelf weg te laten knikkeren... maar ja, wie bepaald dan weer wat wel en wat niet relevant is...?
Mehhh, het internet is groot genoeg om je bestandjes ergens anders neer te plempen.
Zeker daar waar het om audiobestanden gaat kan je soundcloud gebruiken en daarna het bronbestand in soundcloud aanpassen (als je een betaalde account hebt). Hetzelfde geldt voor youtube, nietwaar?
da's ook wel weer zo idd... het upklooien naar soundkloot doen we dus nu ook...

op een gegeven moment gaan dan ook de uploads in de vorm van bv plaatjes verloren. zou toch jammer zijn.
maar is het eenvoudig om een en ander op te schonen ?
en wordt het opslagvolume ook geindexeerd ?

op een gegeven moment gaan dan ook de uploads in de vorm van bv plaatjes verloren. zou toch jammer zijn.

Mmmm, daar hebben we Flickr, Photobucket of wat dan ook voor. Daar passen genoeg synth pica's op. Als daardoor de kwaliteit van synthforum achteruit gaat omdat plaatjes het na vijf jaar niet meer doen dan moet dat maar. Wie bekijkt die dingen dan nog, eigenlijk?

topic's worden dan niet meer volgbaar, toch onhandig als je bv eens een mod voor de s760 wilt opzoeken.
zie soms topic's van 10 jaar geleden heropend worden, dat kan dan niet meer.
en opslagruimte is iets wat natuurlijk steeds overvloediger wordt en goedkoper.
dus indexeren zou ik zeggen

true maar dat fokt ook weer met je database.....editten zou wel fijn zijn ten alle tijde :)

Ik post hier ook even een klacht. Ik wil een post te aller tijde kunnen editten.

In mijn geval: Ik had een track gepost, maar wil deze nu na de ontvangen feedback verwijderen om door te gaan. Nu kan dit dus niet en staan er reacties na de track terwijl deze niet meer gaan over hetgeen er oorspronkelijk gepost is.

Een oplossing voor je probleem zou kunnen zijn dat je de report knop gebruikt en doorgeeft aan een van de mods wat je veranderd wilt hebben. A.u.b. dan wel zo volledig mogelijk, zodat het een kleine handeling is.

De bedoeling van een forum is echter ook dat mensen informatie met elkaar kunnen delen en van elkaar en elkaars problemen en oplossingen kunnen leren. Wanneer de bron niet meer beschikbaar is, kan ik me voorstellen dat het minder leesbaar en informatief wordt.

Waarom wil je eigenlijk iets posten om het daarna weer te verwijderen als ik vragen mag?

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Een track waar ik mee bezig ben (een opdracht) heb ik gepost voor wat feedback. Ik heb de feedback gehad die ik nodig had, dus kan ik hem af gaan maken. Omdat hij verder nog nergens te vinden is op het internet is dat de eerste hit op google als je er naar zoekt. Dat is dus geen "goede" hit als mensen straks naar de track zoeken op het internet, want daar staat feedback op een track die nog niet af is.

Daarom beter de track voortaan zelf hosten onder een andere naam en dan hier embedden, heb je dit probleem niet. :)

Dat doe ik normaal ook... maar ik ging er van uit dat ik mijn topic altijd kan editten zoals op alle andere fora.

Dat doe ik normaal ook... maar ik ging er van uit dat ik mijn topic altijd kan editten zoals op alle andere fora.

Als je dat normaal altijd doet, rest dat je slechts éénmaal die report knop hoeft te gebruiken.
Dan is het probleem opgelost.

Back