...Zo worden mensen bijvoorbeeld steeds langer!
Maar 't zijn nog steeds mensen.. Of zijn lange mensen een ander soort?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...Zo worden mensen bijvoorbeeld steeds langer!

Dat was niet de vraag. Het is bovendien nog veel erger want aan 1 kip heb je niks, rond dezelfde tijd moet er ook een haan uit een ei gekropen zijn, anders heb je nog steeds geen nieuwe soort.maar is het ook het eerste 'bedacht'?
wederom --> alle info voor een volgroeide kip embedded in het ei...
Als je iets niet 100% kunt verklaren, ga je zoeken naar alternatieven. Dingen die misschien ongrijpbaar zijn, maar wel mogelijk. En aangezien er maar 1 alternatief is, het creationisme, is het niet zo gek lijkt mij om daarin te gaan geloven. Of geen van beiden, dat kan ook nog. Dat heeft verder niets met indoctrinatie van ouders te maken. Er zijn zat niet-gelovigen die overtuigt zijn van het creationisme, omdat de oerknal / evolutietheorie voor hen minder aannemelijk is.
Trouwens de jager verzamelaars waren gemiddeld groter dan nu.....dat de nu mens anders dan de mens 100000 geleden is logisch...echter nu zal de evolutie niet zo snel meer gaan, elke jan boeren lul overleeft het in het westen wel....weinig selectie dus....
en waarom niet? gewoon een stukje logica...Dat was niet de vraag.

dat zou jammer zijn idd hehe no chicks en
jawel maar het ging om de kip en het ei... het ei heeft niet miljoenen jaren lopen te evolueren en ineens *PLOP* kwam het uit en had je een kip nutuulk...Voor de kip was er de gezamelijke voorouder van de kip die ook de gezamelijke voorouder van het paard is of de mens....

k, dazzum...de kip IS t ei
wilt.....maar als er dit soort fratsen ontstaan http://www.telegraaf.nl/buitenland/...voortaan_lente-ei___.html?p=3,1?sn=buitenland dan mag je best ageren......
Rot In Peace...Give me your hands,
Give me your hearts,
I'm ready,
There's only one direction,
One world and one nation,
Yeah one vision