DJ bambam site restyled

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Volgens mij is je gear list niet bij gewerkt;)
Verder ziet het er mooi uit.

Ziet er mooi uit. Vind vooral die blauwe balk bovenin (met de koptelefoon) erg strak ontworpen.

Alleen onderin valt de link naar het forum half weg.

verder puik, hoor :okdan:

Hoe ist met je nek? Je staat een beetje verkrampt op de foto's :D

Geintjuh!

Nee dat ziet dr echt gladjes uit marc, mes complimentos!
nice nice nice :D

-C-

:okdan:
mooie site waar helaas het gastenboek het ondergeschoven kindje is geworden!... past er niet bij zo'n gratis guestbook

Hee dat ziet er echt een stuk beter uit dan die site die ik een tijdje geleden zag. Echt een mooie site! :okdan:

Beetje vreemd dat de meeste knoppen in een pull down menu zitten terwijl er genoeg ruimte is, en dat de news onderdelen wel een roll over actie krijgen maar niet klikbaar zijn, wat ik dan verwacht. Ook het achtergrondje rechts had wel op :fixed mogen staan en iets langer of op no repeat ivm hogere resoluties.

Sorry dat ik zo loop te zeiken maar ja dat is nou eenmaal een beroepsmatig trekje van me ;)

Een mooie site.
Alleen die dropdown 'combo box' [waaruit je kunt kiezen] is lastig. maar ik neem aan dat dat tijdelijk is.:)

een heel stuk beter bamse, nice :okdan: !!!

gr. Mario

PS. Van wie is die 'gearjunkies' site eigenlijk?

looking sharp... maar het moet imho zijn: "how it's ment to be"

Origineel geplaatst door olafmol
looking sharp... maar het moet imho zijn: "how it's ment to be"

OK it is back to school for you, Olaf!

Eric

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Een mooie site.
Alleen die dropdown 'combo box' [waaruit je kunt kiezen] is lastig. maar ik neem aan dat dat tijdelijk is.:)

Lastig? We hebben het toch geprobeerd om het toch vrij opvallend te maken. Duidelijker kan volgens mij niet: menu // navigatie! Maar goed, welke site je ook ontwerpt, je zal altijd verschillende meningen krijgen omdat ieder zijn eigen voorkeuren heeft. Dus i.p.v. een site te maken die zo saai is geworden door allerlei compromissen maak je iets waar jezelf het beste mee kan leven.

Toch is alle feedback welkom!

Eric

Origineel geplaatst door Auxillary
OK it is back to school for you, Olaf!

Eric

mmmm..mijn secundanten zeggen ook "meant" maar ik heb toch echt "ment" geleerd op de VWO, in mijn geheugen dan....ahum.....naja.... ;)

de site vind ik erg netjes en verzorgd alleen jammer van het gastenboek
topppppppppppertje

Origineel geplaatst door olafmol
mmmm..mijn secundanten zeggen ook "meant" maar ik heb toch echt "ment" geleerd op de VWO, in mijn geheugen dan....ahum.....naja.... ;)

Nou je liet me schrikken. Ben dus even in overleg met enkele connecties uit de States gegaan en gelukkig gaven die de doorslag. Je liet me twijfelen aan mezelf hahahaha.

Ach, ... na jah!

Eric *D

Hey man

Je site ziet er echt toppie uit!!!
we hebben ook wat in je gastenboek geschreven :)

Veel succes met je site :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back