Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

binnen nederland?
8 euro tot 10kg of anders iets van 12, 13 euro, tot 30 kg. kan je zo terugvinden bij de tarieven op tnt post.
maar belangrijker dan de kosten: tnt pakt lang niet alles meer aan. groter dan een meter of 80 cm zelfs, zoiets, pakken ze op het postkantoor niet meer aan. max is dacht ik 80 x 50 x 50, hoewel op de site 100 x 50 x 50 staat.
als ze het ophalen kan het wel weer at groter dacht ik. dat zou ik toch even checken want die jx komt misschien wel aan de ,meter...
de koper kan het toch ook uit gaan zoeken?Als de koper moet betalen moet je dat wel weten zodat je de koper kunt vertellen hoeveel 'ie over moet maken![]()

zit wat in...als je iets kwijt wil en de enige koper die zich meldt, wil het opgestuurd hebben, dan wil je dat misschien wel regelen.
het is makkelijk om te zeggen dat de koper dat maar moet regelen, of dat de verkoper zlef wel bepaalt hoe hij het levert, maar ja..... je wil ook iets verkopen.