verzenden jx8p hoeveel kost het

Let op: In geval bij vermissing bij verzekerd versturen vraagt TNT altijd de originele factuur te overhandigen. Ze willen namelijk weten wat de hoogte is van het bedrag wat ze moeten uitkeren. Probleem is dat vaak de factuur niet (meer) aanwezig bij tweedehands goederen. Wanneer je de factuur niet hebt keert TNT niets uit! zelfs de verzendkosten ben je kwijt. Voor tweedehands spullen heeft verzekerd versturen dus geen enkele zin.

Is dat ook verandert per 1 januari dan??? Weet niet hoe het bij vermissing geregeld is maar bij mijn gevalletje schade in september afgelopen jaar was 'n kopie van mijn bankafschrift voldoende... was een tweedehands synth, dus.

25 euro schat , maar zou wel met verzekering doen.
kijk, een rackmodule versturen heb ik zovaak gedaan, niks mis mee.
maar een synth van dit formaat.. neh, zou ik niet doen.. laat de koper maar lekker halen.
bovendien raak je anders je 8p echt wel aan iemand anders kwijt die hem wil halen

Is dat ook verandert per 1 januari dan??? Weet niet hoe het bij vermissing geregeld is maar bij mijn gevalletje schade in september afgelopen jaar was 'n kopie van mijn bankafschrift voldoende... was een tweedehands synth, dus.

welnee, ze keren toch de originele waarde niet uit van een 30 jaar oud apparaat.
ze vragen wel de waarde aan te tonen, maar dat kan bv door een kopie van een overschrijving of paypal betaling, of e-mail wisseling, waaruit blijkt wat de afgesproken prijs was. die vergoeden ze dan.
precies wat je zegt.

moet zeggen dat sinds 'zeker pakket' (tegenwoordig aangetekend, sinds 1 januari) met verzekering tot 500 euro, de zaken voor weinig geld veel beter geregeld zijn dan vroeger.

heb in het verleden verschillende schadekwesties meegemaakt (spullen die ik toegestuurd kreeg) en was altijd een verhaal van maandenlang van het kastje naar de muur en dan niks krijgen.

heb 1 keer gehad dat iets schade had opgelopen onderweg en dat werd binnen 1 tot 2 weken vanaf de eerste melding keurig geregeld.

welnee, ze keren toch de originele waarde niet uit van een 30 jaar oud apparaat.
ze vragen wel de waarde aan te tonen, maar dat kan bv door een kopie van een overschrijving of paypal betaling, of e-mail wisseling, waaruit blijkt wat de afgesproken prijs was. die vergoeden ze dan.
precies wat je zegt.

moet zeggen dat sinds 'zeker pakket' (tegenwoordig aangetekend, sinds 1 januari) met verzekering tot 500 euro, de zaken voor weinig geld veel beter geregeld zijn dan vroeger.

heb in het verleden verschillende schadekwesties meegemaakt (spullen die ik toegestuurd kreeg) en was altijd een verhaal van maandenlang van het kastje naar de muur en dan niks krijgen.

heb 1 keer gehad dat iets schade had opgelopen onderweg en dat werd binnen 1 tot 2 weken vanaf de eerste melding keurig geregeld.

Leek me ook al sterk. Maar wel jammer dat er geen pakketten langer dan een meter verzonden meer worden... de meeste 5 oktaafs bakken zitten boven die meter lengte die nu als max geldt.

true, bakje koffie beetje babbelen :kroon:

Pff,.. ligt helemaal aan de koffie,. en de gespreksstof,.
Was laatst bij een gast,. die bood me koffie aan in een kopje wat zo goor was dat ik t maar heb laten staan,.. bleef maar klagen over buitenlanders,.. hij had een lelijke bull terrier die de hele tijd in mn kruis wilde snuffelen,. en hij ging ook nog ff ruzie maken met zijn lelijke vriendin. :stupid

Was dolblij dat ik weer buiten was met mn gear!

Pff,.. ligt helemaal aan de koffie,. en de gespreksstof,.
Was laatst bij een gast,. die bood me koffie aan in een kopje wat zo goor was dat ik t maar heb laten staan,.. bleef maar klagen over buitenlanders,.. hij had een lelijke bull terrier die de hele tijd in mn kruis wilde snuffelen,. en hij ging ook nog ff ruzie maken met zijn lelijke vriendin. :stupid

Was dolblij dat ik weer buiten was met mn gear!

nou, ik zal nog eens een synth aan jou verkopen zeg, dat had je ook wel recht in mijn gezicht kunnen zeggen. :yamaha: :koffie:

ik heb er ook al aan gedacht, als koper, om een jx8p te laten overzenden. Van NL naar BE.
Want de prijzen zijn hier in BE echt wel een stuk hoger. Voor alle gear.
Nogal een hebzuchtig volkje hier ;-)

Zelfs inclusief verzendkosten, of treinticket, zou het me goedkoper uitvallen.

Citaat Analogman : wat moet ik met 2 dezelfde synths.
Dus we kunnen binnenkort ook een advertentie met : Te koop Yamaha DX-7 verwachten! ;)

Werd laatst gebeld op mijn mobiel. Belde het nummer terug.. hoorde muziek en voor de rest niets.. heb ik maar opgehangen.
Check ik het nummer. Heb ik dus zinloos gebeld!!! Met een nummer uit f^&*()ng Nigeria.. en ik ken helemaal niemand daar :frons:
Dat nummer bleef me de hele avond stalken.. 1 keer bellen en weer ophangen...

Ik ben tegen zinloos gebeld worden... en helemaal door Nigerianen :D

Laatst gewijzigd:
wat moet ik met 2 dezelfde synths
Je hebt zelfs 4 dezelfde synths: 2 x de jx8p en een JX10 (waar ook 2x een jx8p inzit).
Lijkt mij een beetje overkill. Zou de jx10 of 1 jx8p houden als ik jou was.

Back