roland mini jack naar jack

G

Guest

Guest
nouja, gear, nouja interessant, nouja gevonden....

al vaker is hier gezocht en gevraagd naar patchkabeltjes van mini naar gewone jack.

ze zijn wel te koop, maar vaak is het zelf solderen.

ik had van de week een roland apparaatje gekocht en tot mijn blije verbazing zaten daar dus originele roland kabeltjes van 1/8 naar 1/4 jack bij. nog in vintage kleuren ook.

ik had ze echt nog nooit gezien, maar ze bestaan dus wel degelijk.

non-topic, ik weet het. sorry voor de overlast.

Attachments

• DSC03620.jpg
    DSC03620.jpg
    76,3 KB · Bekeken: 100
  • DSC03619.jpg
    DSC03619.jpg
    78 KB · Bekeken: 91
  • DSC03618.jpg
    DSC03618.jpg
    90,2 KB · Bekeken: 77
Je hebt toch geen 100m gekocht heh?! Mooie kabeltjes, altijd handig.

op de een of andere manier boeit me die 100m niet. zou dan liever de 101/102 hebben.
nee, was bij een csq600 in ongelooflijk mooie staat, gebeurt niet vaak dat je iets mint kan noemen, maar nu toch wel.

had ik nou mijn hele mooie 808 maar niet weggedaan.

als jij trouwens heel erg into 100m bent; dit weekend kom ik ergens waar een leeg kabinetje te koop staat. als je wilt neem ik m mee, als jij tenminste weet wat zoiets mag kosten, want ik heb 0 idee.

er bestaat trouwens ook een female kant voor Roland jack ofte minijack keuze. Dat heet het 184 keyboard van de 100M. :)

Leuke vintage kabeltjes!

kon het niet laten en kan het niet laten, sorry

Attachments

• DSC04588.jpg
    DSC04588.jpg
    92,9 KB · Bekeken: 81
Ik heb een hele korte van Jack naar Mini Jack origineel Roland denk 15 cm lang misschien 20. Heb ook een kabel die vroeger werd geleverd bij een 303-606 setje. Daar zat een zilveren din kabel origineel bij ?

Is een leuke collectie kabels Leo :)

tja, het is gewoon leuk, net als de originele gelige patchkabeltjes van de ms20.

Back