Old spooky tune

woodstock

Ouwe rot
Deze vond ik vandaag na jaren weer terug op een oude harde schijf.
Ik weet niet wat ik er van moet denken, maar vond hem spooky genoeg om deze te delen met jullie, en jullie mening of gevoel hierbij te horen:halleluja:D

Attachments

• old spooky tune 3.mp3
    2 MB · Bekeken: 67
vind em wel leuk.

Eneuh, doet er niet toe of ie oldskool klinkt of niet, alsof die zooi die we vandaag voorgeschoteld krijgen de standaard moet zijn...

Dankje, en het is idd erg old school, want deze stamt ook uit die tijd.

@Keybern er is niets mis met old school. Ik gooi het zelf af en toe in mijn sets, al dan niet in een Rework of Edit versie. Vrijblijvende tip: lees of vraag bij evenuele onduidelijkheid voordat je je eigen interpretatie ergens aan geeft. NL vs. BE O_0 :P

@woodstock ga je hem nog verder uitwerken?

Zit er wel aan te denken om er wat mee te gaan doen, maar als je ideeën hebt mag je er ook wel wat mee doen hoor Jayzfresh.

Zit er wel aan te denken om er wat mee te gaan doen, maar als je ideeën hebt mag je er ook wel wat mee doen hoor Jayzfresh.

help me dat onthouden.. ik ben nu errug druk.. maar je kan me mailen.

Deze vond ik vandaag na jaren weer terug op een oude harde schijf.
Ik weet niet wat ik er van moet denken, maar vond hem spooky genoeg om deze te delen met jullie, en jullie mening of gevoel hierbij te horen:halleluja:D

Geinig trackie die me inderdaad mee terug neemt naar de 90ies.. :)

..maar met 'spooky' denk ik toch aan iets heeel anders.

Zal ik proberen Jay, maar help mij dan ook met onthouden, want je hebt hier te doen met een lopende zeef.:slotje::peukie::Z:?

Back