Prophet 10 + Midi

GEINIG WIL IK WEL EEN KEER ZIEN.

zogauw hij er is geef ik je een mailtje, word zowiezo tijd om eens kennis temaken

p-10

p-10

Origineel geplaatst door Grooveron
Features:
Equivalent to 2 Rev. 3 Prophet 5's
2 Keyboards assignable to either internal synth in various modes (Normal, Single, Dual, Alternate)

MIDI - OEM Sequential Circuits (WineCountry) Prophet 10 MIDI kit - Installed, tested, includes instructions.

wel vaste midi kanalen 1 en 6 maar da maakt me niet uit

gefeli.ron
zou het het een equvalent zijn van 10 PRo-1"s,...haha
stel je voor 10 pro one,s tune cv /gaten en bespelen via een master keys [midi]
nee doe deze "ron"dan ook maar een P-10
[volgens mij moet je garage/studio ,gaan herinrichten,....]
hulp nodig..!
en dat etiket van damged electronic equipment
hoe doe je dat gewoon sticker erop en klaar...?
scheelt wel in de centen ,...mooi ok

nop het zijn eigenlijk 2 prophet 5's in een bak, (ok mooi)
samen met mijn and4re prophets heb ik nu wat synth';s betreft de familie compleet:)

Prophet 5, 10, 600 en VS.

En nu verder met de samplers van Prophet? ;)

Origineel geplaatst door fuse
En nu verder met de samplers van Prophet? ;)

ik heb zowel een 2000 als een 2002 ooit gehad, mooie samplers in hun tijd maar nu hopeloos achterhaald.
en de 3000 ? wel als je ze al vind zijn ze peperduur en zeer onbetrouwbaar.
Ik wil nog wel ooit de VSRack erbij (zomaar voor de heb8) )

voor de rst laat ik het er maar ff bij, wil me nu op de Arrick concentreren die ik wil gaan bouwen.

Origineel geplaatst door Grooveron
ff of tpc
sorry
zitten er in een prophet 5/600 en??? de10 ook van mooie india achtige ,
tekeingen beetje tatoo achtige paints,van boedhas enzo,...
- die mee ge-ets zijn in de print , op de mijne staat waar en waneer ie gemaakt is
erg lachuh
moet je zeker ff checken ,..ron

En? Grooveron?
Heb je het monster al binnens huis?:confused: :{

Origineel geplaatst door Mangina
En? Grooveron?
Heb je het monster al binnens huis?:confused: :{

yep sinds maandag:)
eerst deed niets het, dus open geschroefd, alle kabels een keer gecontroleerd.
1 zat er los, vast gezet en toen werkte hij als een zonnetje.

Moet nu nog 1 Potmeter vervangen (is met het transport afgebroken) dan is hij in hele mooie staat.

Klinkt fantastisch (maar dat wist ik al want ik heb ook een Prophet 5)

Lekkere synth om tebespelen

Hey! G-roN!

Gefeliciteerd man!:okdan: Maar, hoe wist je dat die potmeter met het transport is afgebroken?
[offtopic]Heb twee maanden geleden een OSCar binnengekregen uit Engeland! Uiterlijke staat? Een 9.5!:{
Maar toen ik 'em aanzette, kapte ie er na 10 minuten al mee!=(
Laten repareren, scheen iets typisch OSCar te zijn! Maar ben me wel helemaal kapotgeschrokken!:bekdicht:

Koop zelf ook veel van het net, meestal met succes! Maar [offtopic, sorry guys!] waar basseer (fout geschreven?)
jij jouw vertrouwen op met z'on dure synth?

Ik ben in de toekomst ook wel van plan wat moeilijk vindbare en duurdere synths van het net af te plukken, maar blijf het altijd een beetje link vinden!:(

Alvast bedankt! En veel plezier met je T-prophet-REX!:{ Wahaha!

peace...

transportschade...

transportschade...

Blij datie het doet na vastzetten van de kabel. Is dus wel even schrikken. Had hetzelfde met een Pro One. Helemaal uitelkaar gehaald... toen weer in elkaar gezet en jawel... geluid.

[offtopic] had een DX5 waarvan enkele druktoetsen ontbraken. Had foto's gezien vooraf waar alles wel aanwezig was maar in de case geen knoppen te vinden. Ik dus de synth maar opengemaakt en jawel... ze zaten in de synth notabene... Kun je een DX wel een synth noemen... weet het niet... [offtopic]

Ben dan altijd benieuwd hoeveel BTW en invoerrechten er dan nog bovenop komen. Dannog goedkoper dan in Europa aanschaffen?

[offtopic] Zeg P-Five! Heb jij niet nog een paar OSCar knoppies over?:D

[offtopic] Zeg P-Five! Heb jij niet nog een paar OSCar knoppies over?:D

Jawel maar die zijn heel duur... want je zult mijn OSCar dan erbij moeten kopen :duivels:

Ik ben zelf ook driftig op zoek naar knoppen en andere onderdelen voor mijn verzameling...

Origineel geplaatst door P-Five
Jawel maar die zijn heel duur... want je zult mijn OSCar dan erbij moeten kopen :duivels:

Ik ben zelf ook driftig op zoek naar knoppen en andere onderdelen voor mijn verzameling...

Whaha! Ja, ben zelf ook al zeker 8 mnd op zoek naar twee van die k@t knoppen!:(
Mocht je iets vinden? Geef effie een gil!*D

Thanx!

PS:Als ik iets hoor? Laat ik het jou weten!;)

onderdelen

onderdelen

[offtoppic] ik heb nog wel knoppen voor een Crumar Spirit... maar geen Crumar Spirit... Iemand...?

Genoeg...:slotje:

Hey! G-roN!

Gefeliciteerd man!:okdan: Maar, hoe wist je dat die potmeter met het transport is afgebroken?
[offtopic]Heb twee maanden geleden een OSCar binnengekregen uit Engeland! Uiterlijke staat? Een 9.5!:{
Maar toen ik 'em aanzette, kapte ie er na 10 minuten al mee!=(
Laten repareren, scheen iets typisch OSCar te zijn! Maar ben me wel helemaal kapotgeschrokken!:bekdicht:

Koop zelf ook veel van het net, meestal met succes! Maar [offtopic, sorry guys!] waar basseer (fout geschreven?)
jij jouw vertrouwen op met z'on dure synth?

Ik ben in de toekomst ook wel van plan wat moeilijk vindbare en duurdere synths van het net af te plukken, maar blijf het altijd een beetje link vinden!:(

Alvast bedankt! En veel plezier met je T-prophet-REX!:{ Wahaha!

peace...

Veete bak die Oscar, is me net teduur maar hij klinkt als een DIJK.

Tja kan ik eigenlijk niet zeggen, via Ebay (en daar heb ik de 10 gekocht) kijk ik naar de punten score.
Alhoewel ik er zelf wel eens bij een veiling uitgegeooit ben door een eikel die 128 + en 7 negatief reden genoeg von :(

Dit was een aardige kerel toen ik hem schreef voordat ik ging bieden.
Kwam heel vriendelijk en behulpzaam over had verstand van zaken.
Toen ik ook melde van de knop heeft hij direct 3 !!! vervangende gestuurd.

En hij had hem echt heel goed verpakt, e dan toch net een knopje eraf toen ik eraan draaide kan gebeuren.
Zeker met de SCI knopjes want die heben gewoon plastic pinnen die wel eens uitdroogen.
En een Band kabel ligt gauw genoeg los.
Dat weet ik nog uit mijn PA tijd met mengtafels.
Mackie 8 bussen staan er om bekent als mede Soundcraft Delta's.

Ik heb al heel veel via internet gekocht ook duure minimoogs voor collega's e.d. en tot nu toe
is het slechts 2x echt mis gegaan van de zeker 200+ deals die ik gedaan heb.

1% oplichting kan ik mee leven,
De scoorings persentage via Den Haag (JPBALKENBENDE en Co) wat oplichting betreft ligt een stuk hooger.

Re: transportschade...

Re: transportschade...

Origineel geplaatst door P-Five
Blij datie het doet na vastzetten van de kabel. Is dus wel even schrikken. Had hetzelfde met een Pro One. Helemaal uitelkaar gehaald... toen weer in elkaar gezet en jawel... geluid.

[offtopic] had een DX5 waarvan enkele druktoetsen ontbraken. Had foto's gezien vooraf waar alles wel aanwezig was maar in de case geen knoppen te vinden. Ik dus de synth maar opengemaakt en jawel... ze zaten in de synth notabene... Kun je een DX wel een synth noemen... weet het niet... [offtopic]

Ben dan altijd benieuwd hoeveel BTW en invoerrechten er dan nog bovenop komen. Dannog goedkoper dan in Europa aanschaffen?

Voor mijn in iedergeval, ik leef van mijn muziek ik kan dus alle BTW aftrekken:)
Invoerrechten is meestal maar zo'n 3 % van de prijs en meestal spreek ik af dat er een aangepaste
Invoice op het ding komt.
2nd Hand kun je zelfs aanvechten bij de belasting als ze BTW berekend hebben.
Daar valt de zogenaamde Marge regeling onder.
Je hoeft op 2nd hand gear geen BTW tebetalen (TIP ook niet in winkels)

De Prophet (hij heeft trouwens Midi ingebouwd van Winecountry dus dat werkt echt goed)
koste me 2000 Dollar + 400 Dollar verzend kosten. (verzend kosten hadden 250 Euro kunnen zijn maar ik wilde hem snel)
Dat is met de huidige wisselkoers zo'n kleine 2100 Euro.
Mocht hij dan echt stuk zijn geweest had ik hem wel kunnen laten maken voor minder dan 200 Euro.

al in al had hij dan 2300 Euro gekost, altijd minder dan een 2ndhand hier.
Zeker voor een midified, ik heb inmiddels diverse boden gehad met 3100 Euro als top dus winst kan ik al maken8)
Maar ik heb nu eindelijk de familie kompleet dus die gaat niet meer weg.

knoppies

knoppies

yo cisco & p-5 ,..
check senso ff die of heeft misschien wel knobbies van je oscar
of heeft wel weer een of ander adresje ,...
volgens mij is het wel te achterhalen .sccs

g-ron :{
nou heb je de hele volwassen prophet familie
maar nog niet de kleinzoon ,nou klein
de pro-1,...wel weer zo,n cv machine

dat zou je prophet wall in de stuud helemaal af maken ,

iid geval ,.....veel proph-pret
8D

Back