Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Grooveron
Features:
Equivalent to 2 Rev. 3 Prophet 5's
2 Keyboards assignable to either internal synth in various modes (Normal, Single, Dual, Alternate)
MIDI - OEM Sequential Circuits (WineCountry) Prophet 10 MIDI kit - Installed, tested, includes instructions.
wel vaste midi kanalen 1 en 6 maar da maakt me niet uit
Origineel geplaatst door fuse
En nu verder met de samplers van Prophet?![]()
)Origineel geplaatst door Grooveron
ff of tpc
sorry
zitten er in een prophet 5/600 en??? de10 ook van mooie india achtige ,
tekeingen beetje tatoo achtige paints,van boedhas enzo,...
- die mee ge-ets zijn in de print , op de mijne staat waar en waneer ie gemaakt is
erg lachuh
moet je zeker ff checken ,..ron
Origineel geplaatst door Mangina
En? Grooveron?
Heb je het monster al binnens huis?:confused:![]()
Wahaha!Origineel geplaatst door Mangina
[offtopic] Zeg P-Five! Heb jij niet nog een paar OSCar knoppies over?![]()
Origineel geplaatst door P-Five
Jawel maar die zijn heel duur... want je zult mijn OSCar dan erbij moeten kopen![]()
Ik ben zelf ook driftig op zoek naar knoppen en andere onderdelen voor mijn verzameling...

Origineel geplaatst door Mangina
Hey! G-roN!
Gefeliciteerd man!Maar, hoe wist je dat die potmeter met het transport is afgebroken?
[offtopic]Heb twee maanden geleden een OSCar binnengekregen uit Engeland! Uiterlijke staat? Een 9.5!![]()
Maar toen ik 'em aanzette, kapte ie er na 10 minuten al mee!![]()
Laten repareren, scheen iets typisch OSCar te zijn! Maar ben me wel helemaal kapotgeschrokken!![]()
Koop zelf ook veel van het net, meestal met succes! Maar [offtopic, sorry guys!] waar basseer (fout geschreven?)
jij jouw vertrouwen op met z'on dure synth?
Ik ben in de toekomst ook wel van plan wat moeilijk vindbare en duurdere synths van het net af te plukken, maar blijf het altijd een beetje link vinden!![]()
Alvast bedankt! En veel plezier met je T-prophet-REX!Wahaha!
peace...
Origineel geplaatst door P-Five
Blij datie het doet na vastzetten van de kabel. Is dus wel even schrikken. Had hetzelfde met een Pro One. Helemaal uitelkaar gehaald... toen weer in elkaar gezet en jawel... geluid.
[offtopic] had een DX5 waarvan enkele druktoetsen ontbraken. Had foto's gezien vooraf waar alles wel aanwezig was maar in de case geen knoppen te vinden. Ik dus de synth maar opengemaakt en jawel... ze zaten in de synth notabene... Kun je een DX wel een synth noemen... weet het niet... [offtopic]
Ben dan altijd benieuwd hoeveel BTW en invoerrechten er dan nog bovenop komen. Dannog goedkoper dan in Europa aanschaffen?