Ben gewoon benieuwd:
Welke (podium)ervaring liet je het meeste blozen ?
De mijne was in ieder geval de volgende:
Ik speelde in een (roots)reggaeband en we hadden een boeking in een café in een klein dorpje bij Eindhoven.
De kastelein wist (zei hij) wat we te bieden hadden. Toch had hij het hele dorp volgehangen met posters waarop
we aangekondigd werden als brazilian carnaval-act. We kwamen dus een kroeg binnen vol bezopen boeren (no offense)
die zaten te wachten op krakers als: Brasil en Mexico (u weet wel, van ZZN...)
Na 3 nummers van ons stroomde dus de hele kroeg leeg. (weten die boeren veel van Steel Pulse e.d.)
De kastelein kwam het podiumpje op gerend en krijste dat we moesten stoppen.
We werden uitbetaald (de volle mep) en konden vertrekken.
Nog nooit in zo'n korte tijd zoveel centen verdiend.....
Welke (podium)ervaring liet je het meeste blozen ?
De mijne was in ieder geval de volgende:
Ik speelde in een (roots)reggaeband en we hadden een boeking in een café in een klein dorpje bij Eindhoven.
De kastelein wist (zei hij) wat we te bieden hadden. Toch had hij het hele dorp volgehangen met posters waarop
we aangekondigd werden als brazilian carnaval-act. We kwamen dus een kroeg binnen vol bezopen boeren (no offense)
die zaten te wachten op krakers als: Brasil en Mexico (u weet wel, van ZZN...)
Na 3 nummers van ons stroomde dus de hele kroeg leeg. (weten die boeren veel van Steel Pulse e.d.)
De kastelein kwam het podiumpje op gerend en krijste dat we moesten stoppen.
We werden uitbetaald (de volle mep) en konden vertrekken.
Nog nooit in zo'n korte tijd zoveel centen verdiend.....

godzijdank had niemand die film gezien ofzo, want niemand had er last van. maar het was zeker 30 seconden waarin ik had moeten zingen. m'n toenmalige vriendin was er ook... de pijn!
... was het dan eindelijk zover. 2 uur lang voor ons gevoel ons in het zweet staan te jakken om de zaak een beetje aan de gang te krijgen, wat overigens niet lukte, mensen bleven angstvalig aan de rand van de dansvloer staan alsof er net bekend was gemaakt dat er asbest gestort was... komt er als klap op de vuurpijl ook nogf zon halfzatte agrarier vragen ofdat we misschien "iets van U2" kunnen draaien....