akai s612

matrixxx

Ouwe rot
ik krijg eerdaags een akai 612 sampler maar deze meneer bied ook een md280 diskdrive aan met 10 nieuwe disks

wat is de 2de hands prijs voor een goed werkende md280 met die 10 disks

Ik zou die er dus bij nemen.. die S-612 heeft geen discdrive dus die komt wel van pas... Bovendien kan je heel moeilijk aan de 2.8" discjes komen... dat hele s-612 setje zou volgense mij niet meer als 75,- moeten kosten...

2.8" discjes...?

dat zijn toch niet de welberuchte QUIK DISC's...? wel dan?
da's echt niet fijn werken, geen fatsoenlijke bescherming en qua capaciteit laat het echt te wensen over... en uiteraard het belangrijkste, zoals al eerder vermeld, er is bijna niet meer aan te komen...

* 6 trak had ooit een Roland S-10 keyboard sampler... zeg maar... ;{

yep...het zijn die leuke quickdisks.. per kant past er 1 sampletje op. Mijn 1e sampler was een akai s-700.. die gebruikte die dingen ook.... Ik hoop dat je die s-612 echt cheap over kan nemen... Hij lijkt mij niet echt bruikbaar.. Mischien heeft hij zn retro charme voor je..

Over retro akai's gesproken. damn.. ik zou wel weer een s-950 willen.. dat vond ik toch wel een strakke bak.. best spijt dat ik die ooit heb weggedaan.. voor een s2000 toendertijd....

Origineel geplaatst door Furious5
... Bovendien kan je heel moeilijk aan de 2.8" discjes komen...

Origineel geplaatst door 6 trak
2.8" discjes...?
....zoals al eerder vermeld, er is bijna niet meer aan te komen...

Heren toch! Wat een uiterst domme opmerkingen zijn dat. Wanneer worden
jullie nou eens een keertje wakker?

Maar t'is al goed hoor. Ik gooi die hele zooi discs wel op de vuilnisbelt.
Er vraagt toch nooit ene hond naar. :stupid

Attachments

• s612%3amd280bw_40%26.jpg
    s612%3amd280bw_40%26.jpg
    44,2 KB · Bekeken: 101
Origineel geplaatst door Furious5
Over retro akai's gesproken. damn.. ik zou wel weer een s-950 willen.. dat vond ik toch wel een strakke bak.. best spijt dat ik die ooit heb weggedaan.. voor een s2000 toendertijd....

Sorry, ik kan je helaas niet meer aan zo'n ouwe S-950 helpen. Ik heb natuurlijk ook
niet álles!
Mag het ook een nieuwe-in-flightcase zijn? :D

die sampler koop ik ook voor weinig eigenlijk voor een bedrag waarvoor iedereen het zou doen
alleen ik koop een s612 die defect is dus ik ga hem eerst ff maken

die diskdrive laat ik hangen ik heb een andere manieer gevonden om de samples te bewaren bv in de s3000 samplen of in de computer

ja het gaat ook om het retro anders zou ik hem niet kopen het is een grappig ding

Origineel geplaatst door 6 trak
2.8" discjes...?

....qua capaciteit laat het echt te wensen over... i] ;{

maar verwcht niet dat je een uur kunt samplen met die Akai :)
Dus zijn die 2.8 disks okee.

En ik heb nog steeds de s220, de 19 " versie van de s10, alleen is mijn diskdrive defect :(

En volgens mij zat er in z,n S10 een hele aparte fdd.

Back