Samenwerken?

mindlock

synth freak
Hoi

Ik ben Edwin en woonachtig in Culemborg in het midden van Nederland.
Sinds een jaar of tien ben ik al lekker bezig met muziek produceren, experimenteren en synth patches maken. In het verleden zijn er ook diverse nummers van me ge-released.

Het één en ander is te beluisteren op http://www.myspace.com/mindlockdance

De laatste tijd mis ik alleen steeds meer een muziekmaatje om samen muziek mee te produceren.
Het belangrijkste voor mij is dat je gevoel voor muziek hebt en kan arrangeren. De rest vind ik niet zo belangrijk. Ik werk zelf met Logic 9, dus het zou handig zijn als je dat ook gebruikt. Maar andere sequencers zijn ook welkom.

Mijn muziek voorkeur ligt in dubstep, tech house, electro en trance.
Artiesten zoals: Deadmau5, Wolfgang Gartner, Dada Life, Marcus Schossow, Afrojack, Eric Prydz e.d.

Heb je interesse, stuur me een PB

_

Wie woont er dan ook in Culemborg :D

Wie woont er dan ook in Culemborg :D

Ja, daar heb je gelijk in 8)

omgeving Utrecht, Den Bosch, Nijmegen en Gorinchem lijkt me dan een betere omschrijving.
Daar moeten toch wel een paar leuke synthforummers wonen die zin hebben in een collab? :biertje:

Hoor ik daar een weekendje Hongarije aankomen :D

:D Snelle Jelle :) Neem aan dat als iemand hier is ze niet naar een scherm gaam lopen staren en toetsen en knopjes willen indrukken ...... Buiten, vrouwvolk :halleluja en de omgeving ook natuurlijk :okdan:

:D Snelle Jelle :) Neem aan dat als iemand hier is ze niet naar een scherm gaam lopen staren en toetsen en knopjes willen indrukken ...... Buiten, vrouwvolk :halleluja en de omgeving ook natuurlijk :okdan:

Je hebt helemaal gelijk. Een weekend zou niet genoeg zijn . Een week of twee lijkt me beter zo te horen :P

Even een off topic vraag, hoe ben je zo in Hongarije terecht gekomen?
Dat wil ik ook wel. Een studio met uitzicht op de Donau.
En dan naar Sziget voor wat extra inspiratie en ontspanning :okdan:

Nice approach Mindlock. T is dat ik niet meer in Utrecht woon.

Suc6 bij je zoek tocht. Samenwerken maakt muziekmaken stukken leuker :okdan:

Je hebt helemaal gelijk. Een weekend zou niet genoeg zijn . Een week of twee lijkt me beter zo te horen :P

Even een off topic vraag, hoe ben je zo in Hongarije terecht gekomen?
Dat wil ik ook wel. Een studio met uitzicht op de Donau.
En dan naar Sziget voor wat extra inspiratie en ontspanning :okdan:

Voor mijn mooie vrouw natuurlijk :halleluja (What else?) ;)
Had de keuze om in het regenachtige Nederland te blijven of het zonnige land van paprika en groen ogige Karpatische vrouwen..... :engel:
Kan het je nog mooier vertellen, woon net buiten de drukte van de stad
in de groene heuvels en inderdaad uitzicht op de Donau...... dus geen smog :peukie: van 2 miljoen + mensen.

Sziget is vlakbij, maar ga liever naar Balaton :engel:

Nice approach Mindlock. T is dat ik niet meer in Utrecht woon.

Suc6 bij je zoek tocht. Samenwerken maakt muziekmaken stukken leuker :okdan:

Inderdaad. Valt me daarom ook tegen dat er zo weinig mensen reageren.

Je hoeft wat mij betreft niet technisch te zijn, als je maar inspiratie hebt en al wat leuke muziek kan maken. Ik ben zelf al technisch genoeg. Denk dat ik op dat gebied ook wel wat te vertellen heb.
Is dus voor diegene ook leerzaam. SAE is duurder hoor ;)

Een goed initiatief. Dat mis ik ook een beetje. Samen is inderdaad veel leuker en bovendien ook productiever, 1+1=3. Jammer dat je in Culemborg woont anders had ik zeker wel interesse.

Gebruik ook Logic 9 plus redelijke gear, heb basiskennis van produceren en heb more or less dezelfde muzieksmaak. Ook heel belangrijk. Ook zou ik het niet vervelend vinden om gebruik te maken van je kennis. Werkt vaak toch net iets beter en sneller ivm bijvoorbeeld Sonic Academy.

Een goed initiatief. Dat mis ik ook een beetje. Samen is inderdaad veel leuker en bovendien ook productiever, 1+1=3. Jammer dat je in Culemborg woont anders had ik zeker wel interesse.

Gebruik ook Logic 9 plus redelijke gear, heb basiskennis van produceren en heb more or less dezelfde muzieksmaak. Ook heel belangrijk. Ook zou ik het niet vervelend vinden om gebruik te maken van je kennis. Werkt vaak toch net iets beter en sneller ivm bijvoorbeeld Sonic Academy.

Maar Uden ligt toch gewoon om de hoek? Geen probleem zou ik zeggen 8)

Back