Hammond Novachord

Maand levertijd?? wat is dat nou weer voor iets? de man neemt eerst je geld aan en gaat dan zelf shoppen of zo?

weet je wel hoe groot en zwaar hij is, vind het nog snel, erbij rekening houdend dat hij hem zelf ( op de schouder ) komt brengen !

wat moet ik mij bij een 6-voudige vibrato pcies voorstellen?
nou de golf gaat "up" en dan weer "down" en dat zo'n 6 keer achtermekaar

zeker nooit beachboys geluisterd he , slimmeke?

weet je wel hoe groot en zwaar hij is, vind het nog snel, erbij rekening houdend dat hij hem zelf ( op de schouder ) komt brengen !

nou de golf gaat "up" en dan weer "down" en dat zo'n 6 keer achtermekaar

ja maar goed...

het restoreren van dit ding zal op zich al zo´n 10.000 kosten, dus ik denk niet dat de prijs gehaald gaat worden.
staphorst?.....

:koffie:

10.000? zal wel loslopen...dat is wel heel veel

als je het laat doen, lijkt me geeneens makkelijk iemand te vinden die het kan, dan gaat er erg veel werk in zitten als je een beetje pech hebt. zou eerder 10.000 betalen voor eentje die het goed doet, dan 5000 voor eentje die niks doet.
maar ja heb het geld zowiezo niet

Laatst gewijzigd:
dit soort apparaten moet je alleen volledig gerestoreerd kopen, en dat gaat je niet lukken onder de 15.000 denk ik zo.
in deze conditie is hij hooguit 2 a´ 3 K waard.
maar mocht je hem willen kopen, ik kan hem reviceren..

Dit soort apparaten moet je niet kopen vanwege de centen die het eventueel waard gaat zijn.
Dit moet je kopen uit liefhebberij.
Of ter conservering van ons erfgoed.
Tenminste...dat vind ik dan he..

Dit soort apparaten moet je niet kopen vanwege de centen die het eventueel waard gaat zijn.
Dit moet je kopen uit liefhebberij.
Of ter conservering van ons erfgoed.
Tenminste...dat vind ik dan he..

Mee eens.

dit soort apparaten moet je alleen volledig gerestoreerd kopen, en dat gaat je niet lukken onder de 15.000 denk ik zo.
in deze conditie is hij hooguit 2 a´ 3 K waard.

Mee oneens

Zeg dat is interessant.
Zou je een dergelijke opdracht aannemen?
En zo ja, stel dat ik je ooit zo'n opdracht geef, hoe moeten we dat dan aanpakken?
Ik heb nu niks concreets dus misschien is het een beetje onnodig om nou uitgebreid antwoord op mijn vraag te geven.
Maar het komt best regelmatig voor dat ik iets uit de jaren 30 tot en met 60 koop wat een goede restauratie kan gebruiken.
Ben jij daarvoor te porren?

Back