mijn nieuwe held!

oja ziet ie er niet geweldig uit?

1_lrg.jpg

Volgens mij is zijn hele look ook gejat ;)

Origineel geplaatst door Shivah
offtopick..wat denk je van deze..heb bijna alles van hem,ik heb heel veel jaren in de waan geleefd dat hij donker was....de heer Bob james(mijn held)

het is gewoon een blanke met een baardje en een brilletje..:)

Bob James to the mardigrass8> veel gesampled, geloopt in the 80's
\
Volgens mij Run Dmc

Ride on the rhythm!!!

Ik had em de laatste dagen al een paar x op de radio gehoord op 't werk en voor een moment dacht ik ook dat 't stevie was :) beetje funky muziek...goede stem...best een o.k track!

Die looks..sja..als ie boos kijkt lijkt ie volgens mij op die gigologozer uit die 'duce bigalow' film...juist ja...ahem.

j'lo mag wat mij betreft in de playboy :) haar kont heeft haar naar de top gebracht maar dat is kennelijk wat we willen. Ze heeft best een opwindend stemmetje maar het is vrij monotoom allemaal. Zolang ze maar geen ballads ofzo gaat zingen mag ze wat mij betreft best over het scherm huppelen in wat kort en straks...je kan het geluid altijd nog muten.

Beethoven

Beethoven

Origineel geplaatst door renehelmig
Wat mij betreft is Walter Murphy hier de held:D

Wat mij betreft is Beethoven de enige Held hier.
Zonder hem hadden beide versies nooit van zijn leven bestaan.
Ik hou uberhaupt niet van Covers ook al zijn ze van Beethoven.
Ik vind dat soort dingen meestal niet zo orgineel.
Kunnen mensen gewoon niet zelf iets verzinnen zonder muziek van een dooie te jatten waar toch geen rechten meer op zijn.
Maar goed, soms ja heel soms voegt een cover iets toe of is iest heel knap gedaan, maar meestal niet.

Exzit

Exzit

Origineel geplaatst door J-Run

Volgens mij is zijn hele look ook gejat ;) [/B][/QUOTE]

Inderdaad Het lijkt wel Sigfrid en Roy las Vegas. Die illusionisten met die Wilde dieren.:r

Exzit

Exzit

Inderdaad Het lijkt wel Sigfrid en Roy las Vegas. Die illusionisten met die Wilde dieren.:r

Last edited by a moderator:
Re: Beethoven

Origineel geplaatst door Exzit

Nou zonder Walter Murphy was de 5e symphonie niet eens ritmisch te krijgen, luister maar eens naar het orgineel, niet te samplen hoor :D

Re: Re: Beethoven

Re: Re: Beethoven

Nou zonder Walter Murphy was de 5e symphonie niet eens ritmisch te krijgen, luister maar eens naar het orgineel, niet te samplen hoor :D

Bij mijn weten wordt wordt klasieke muziek nog steeds in maten gespeeld en genoteerd.

ja dat is ook wel zo, en zoveel verstand heb ik er ook weer niet van, maar vaak blijft klassieke muziek niet in een tempo maar versneld het en vertraagd het weer, dus is het lastig om delen te samplen en te gebruiken, laat staan het hele liedje jatten er een beat onder zetten en erbij zingen:D

Klassiek

Klassiek

ja dat is ook wel zo, en zoveel verstand heb ik er ook weer niet van, maar vaak blijft klassieke muziek niet in een tempo maar versneld het en vertraagd het weer, dus is het lastig om delen te samplen en te gebruiken, laat staan het hele liedje jatten er een beat onder zetten en erbij zingen:D

Op die manier, ja klassiek leeft meer en is organisch er is geen quantize overheen gegaan.
Maar op zich is het dan beter de boel in stukkjes te knippen( en time streching toe te passen) op die manier zou het in principe redelijk moeten lukken.

1_lrg.jpg

*SCHRIK*

Het is... Het is...!!!!

Onze lieve heer in zijn jonge jaren!

Origineel geplaatst door bob303vs909
hmmmmm......de sugababes..........hmmmm.....zucht.....:engel:

inderdaad, lelijke sn*llen.
'zooo, een complete track van gary numan, nog een complete tekst van adina howard eroverheen en hoppa! een nieuw nummer'
herhaal het geheel een stuk of 13 keer met ECHTE artiesten als sting e.d. en je hebt een heel nieuw album! super!

Origineel geplaatst door Exzit
Zonder hem hadden beide versies nooit van zijn leven bestaan.
Ik hou uberhaupt niet van Covers ook al zijn ze van Beethoven.
Ik vind dat soort dingen meestal niet zo orgineel.
Kunnen mensen gewoon niet zelf iets verzinnen zonder muziek van een dooie te jatten waar toch geen rechten meer op zijn.
Maar goed, soms ja heel soms voegt een cover iets toe of is iest heel knap gedaan, maar meestal niet.

Volledig mee eens.

Die gast ziet er idd uit als die ene uit Jezus Christ Superstar.... pffff..... maar dan op een fiets

blergh... imho een vervelend nummer op de een of andere manier

Is Symphonie nr. 7 Allegretto wel eens als sample gebruikt ? .... erg mooi....erg mooi

ik heb het nummer gisteren gehoord, maar dat was *echt* nie best zeg......... zo zien we maar weer: smaken verschillen.... :D

Ik zeg het je, het is allemaal de schuld van presets.

Toen de synths op de markt kwamen met geheugens kon je het al heel snel merken. De integriteit van de muziek is daarna alleen maar achteruit gehold. Nummers zijn ook al presets en met wat kleine veranderingen is het hoppa weer kassa. En is het al zelfs zo erg dat men gaat verwachten dat er van mensen ook presets versies zijn anders zijn ze niet te verkopen.

Dit nummer is niet m'n smaak eigenlijk. Net zo min als die kretologie als 'vet wreed', 'hard lekker','de bom' en weet ik het allemaal niet. (stoor je er verder maar niet aan hoor)

Sugababes vind ik niet slecht maar dat komt omdat ze zulke ontzettend goede producers achter zich hebben. Wat die zangeressen nou zelf allemaal kunnen kan ik alleen maar raden. (Alleen hun mastering van de CD's klopt geen hout van.)

eerste deel

eerste deel

Origineel geplaatst door Z.v.E
Die gast ziet er idd uit als die ene uit Jezus Christ Superstar.... pffff..... maar dan op een fiets

blergh... imho een vervelend nummer op de een of andere manier

Is Symphonie nr. 7 Allegretto wel eens als sample gebruikt ? .... erg mooi....erg mooi

persoonlijk vin ik het eerst edeel mooier van de 7de is een adagio geloof ik maar is wel een beetje zwaarmoedige muziek moeijlijk in in dance nummer te gooien denk ik.

presets

presets

Origineel geplaatst door fuse
Ik zeg het je, het is allemaal de schuld van presets.

Toen de synths op de markt kwamen met geheugens kon je het al heel snel merken. De integriteit van de muziek is daarna alleen maar achteruit gehold. Nummers zijn ook al presets en met wat kleine veranderingen is het hoppa weer kassa. En is het al zelfs zo erg dat men gaat verwachten dat er van mensen ook presets versies zijn anders zijn ze niet te verkopen.

Inderdaad maar weer terug naar acoustische instrumenenetn. Oeps wat doe ik hier op dit Forum.
Maar je heb wel gelijk.
Er is toch geen bal meer aan op sommige punten. Paar akkorden een style erover heen en dat ding verzint zelf de rest.
Jag.. Daar krijg ik inderdaad de bibbers van. Fantasieloos.

Back