Haal je spyware van je comp.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Redstudio

Pulverturm
Met dit programma kan je al je spyware van je computer halen!

http://beam.to/spybotsd

ik had dus iets van 49 van die rare programmetjes erop staan en die draaien stiekem op de achtergrond, zonder dat je het echt merkt.
Wordt je computer minder snel van.

ad-aware blijft voor mij nog het beste

Gewoon niet teveel van die gratis pulp installeren. En al helemaal geen Napster, Kazaa of andere varianten.

Tja... en uh... eigenlijk beter niet internetten op de PC (of partitie/O.S. installatie) waarop je met audio bezig bent. Dat scheelt weer een virusscanner en firewall die mee moeten draaien en rare peaken in je processorverbruik kunnen genereren.

I :luv: SpyWare: het geeft mijn muziek een extra lekker smaakje !!...
De Trackz die ik maak op mijn internet compie zijn toch altijd leuker dan die kale saaie dedicated P4 super audio Systeem van me..

Ad-Aware in combinatie met een firewall en virusscanner is eigenlijk (voor mij dan) het meest effectief!

Ik gebruik zelf lAd-aware (gratis), ZoneAlarm (gratis firewall) en Norton Antivirus (rond de €50,-).

Heb eigenlijk nooit last van spyware (klik ook nooit op ja als ze vragen om van die weermetertjes en tijdsynchronisatieprogrammatjes (scrabble?) te installeren.)
Virussen enzo worden ook direct opgespoort en je staat er versteld van wat die firewall allemaal aan rare dingen tegenhoud die jouw computer in, maar ook met name uit willen (programmatjes zoals msn willen toch wel erg vaak verbinding met internet, ook als je t niet gebruikt..)

Combinatie van deze drie is zeker een aanrader :W

Ik heb ook Ad-Aware... het blijft me verbazen hoeveel spyware er in je pc sluipt... er zijn zelfs een paar dingen waar ik zelfs met Ad-Aware moeilijk vanaf kom.

meeste spyware zijn gewoon cookies... die houden alleen statistieken bij. echte spysoftware (alles van Gator corp. en bijv de BonziBuddy) maken je computer meteen een stuk trager. Ad-aware is voor mij ook een goede oplossing
Norton antivirus heb ik ook op m'n pc en een firewall doe ik niet meer aan, gaf me alleen maar problemen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back