Electro compilatie?

Bij Clone in Rotterdam hebben ze veel compilaties, zowel op CD als vinyl. Aanraders (naar mijn smaak) zijn 'We still kill the old way' (drie delen op vinyl, volgens mij), 'Disco Nouveau' (op CD en vinyl), 'Are We too late for the trend' (vinyl). Aangezien het zoals bij zovele genres toch op smaak aankomt kan ik alleen maar aanraden om 'ns bij Clone binnen te lopen. Overigens, de Molotov compilatie is bijna overal uitverkocht, maar misschien komt er een her-druk.

Anthony Rother's PSI heeft toch ook een dubbel-CD compilatie?

electro

electro

...en dan zijn er nog de Dr.Lectroluv compilaties op N.E.W.S.

NEWS:eureka:

Misschien iets te commercieel voor meeste electro liefhebbers hier.
Electropogo op Low Spirit. Electro met gitaren. Lekkah:okdan:

Re: electro

Re: electro

Origineel geplaatst door Robotsky
...en dan zijn er nog de Dr.Lectroluv compilaties op N.E.W.S.

NEWS:eureka:

die vond ik nogal tegenvallen.

Je kan beter de DJkicks van DJ tiga kopen of de Iinternational deejay gigolo(of in een andere volgorde) compilatie cd: American Gigolo

Origineel geplaatst door Shivah
studio k7 en x-mix
dave clarke electro boogie:D

http://www.studio-k7.com/

hahaha shiva denkt aan z'n portemonnee...maar je hebt wel gelijk, die electroboogies zijn wel heeeeeeeeel vet!

OK dan heren! Dank Dank!

Titels genoeg maar uh.. Clone? Waar zit dat?

Origineel geplaatst door Mike-E
OK dan heren! Dank Dank!

Titels genoeg maar uh.. Clone? Waar zit dat?

Dude, je komt toch uit rotjeknor? ;)

Zit op de Mauritsweg, vlakbij Eendrachtsplein.

Come and visit the shop in the center of Rotterdam on the Mauritsweg 60 a five minute walk from the central station.

Questions? Shipping, want lists, payments, whatever?
Email us at shop@clone.nl.
Adres/ph/fx
Mauritsweg 60 3012JX Rotterdam
+31-10-4369506(phone)
+31-10-4362190(fax)

Clone is zonder twijfel het hart van de Nederlandse electro. Als het nog leverbaar is hebben ze het daar. Overigens, die Dave Clarke is zeker een 'Must Have'. Ookal is 'ie weer wat jaartjes oud, die plaat heeft zo'n beetje alle essentiele electro artiesten erop staan. Natuurlijk zijn er wel wat nieuwe artiesten bij gekomen die ook van belang zijn, maar die Dave Clarke plaat is een prima eerste referentie.

oja nog even 1tje;

k ben zelf helemaal weg van adult (staan ook op lowlands) vooral de eerste CD, resuscitation is erg goed, de tweede, Anxiety Always is minder goed maar toch wel leuk

Luister eens naar 'Various Compilation 2' van Music for speakers. Misschien niet 100% electro, maar dit zal je zeer zeker aanspreken. Tot nu toe mijn beste cd-aankoop van dit jaar.

Je impliceert dat er tussen 2003 en 2007 nog ontontbeerlijke electro is gemaakt? Wat dan?

Als je op mij reageert.
Ik impliceer niets ik stel een vraag daarom gebruik ik een vraag teken om mijn zin af te sluiten. ;)

dus mocht iemand nog een antwoord hebben op mijn vraag . . . . .

?? wie van de vraagstellers ben je nog meer dan :maffia:

Back