Siep uit Dokkum

Status
Please reply by conversation.

Maks

Gromit the Evil Operator
Kent er iemand een zekere Siep uit Dokkum?
Deze heeft al meer dan twee maand geleden geld van mij ontvangen voor een drumstation die hij ging verzenden, maar nadien niks meer van gehoord! Stom genoeg heb ik geen exact adres van hem. Alleen een IBAN en BIC code, en plaats.

Wees gewaarschuwd!

Siep van de Kast is geboren in Dokkum maar die zal het wel niet zijn. ;)
Wel kloten voor je!

Dat is wel minder zeg, verdomde Friezen ook altijd. Eerst Bonifatius en nu dit!!

Moeten we een lynchpartij gaan organiseren?

alsof ik dat nog niet geprobeerd heb ;)
't is niet omdat er een paar duizend hits omhoog komen dat dat allemaal over die persoon gaat he ;-)

alsof ik dat nog niet geprobeerd heb ;)
't is niet omdat er een paar duizend hits omhoog komen dat dat allemaal over die persoon gaat he ;-)

Nee,.. dat snap ik,.. wilde alleen even laten zien dat er heeeel veel sieps,.. of siepen in friesland wonen!! En daarmee illustreren dat t niet echt slim is om met zo weinig gegevens online zaken te doen!
En dan meer gericht op de lezers van deze draad dan op jou,.. want jij weet t nu wel!;)

Trouwens,.. je hebt toch op znminst een email of een telnr? Hoe heb je m sanders bereikt voor die iban en bic?

Het is mij ook overkomen, ik heb me laten leiden door het feit dat de persoon al 5 1/2 jaar zaken deed op Marktplaats. Hoe dat mogelijk is, is mij nog steeds een raadsel.

z'n email heb ik, maar daar heb je niks aan als hij niet antwoord natuurlijk... Ik heb al eens met een andere emailadres geprobeerd om hem 'in de val te lokken', maar daar kwam geen reactie op (wellicht door dezelfde belgische emailhostnaam)
Of te wel is de beste man dood neergevallen, dat kan ook natuurlijk...
Ik lig er niet wakker van daar het niet over een supergroot bedrag ging, maar dan nog heb ik het liever terug uiteraard...

Antwerpen is dan ook een stad in Belgiƫ ;-)

Stomme vraag misschien, maar je kunt toch je geld terug laten storten? of kan dat niet met buitenlandse betaling...

OH twee maand geleden... dat is misschien ook wat lang idd..

Natuurlijk kan je geen geld terugstorten dat jezelf overgemaakt hebt, dat zou oplichting nog wel een stuk makkelijker maken.

Je kan geld storneren als dit een automatische afschrijving is. Dan maak jij het geld niet over, maar schrijft de andere partij het geld met jou toestemming van je rekening af.

Maar een Belgische Fries? :S

Natuurlijk kan je geen geld terugstorten dat jezelf overgemaakt hebt, dat zou oplichting nog wel een stuk makkelijker maken.

Je kan geld storneren als dit een automatische afschrijving is. Dan maak jij het geld niet over, maar schrijft de andere partij het geld met jou toestemming van je rekening af.

Maar een Belgische Fries? :S

Als jij van de ing geld overmaakt kun je binnen 3 weken altijd terug laten storen.

Status
Please reply by conversation.
Back