Nieuwe cd van "Kate Bush"

ronnyvalder

Ouwe rot
Het blijkt een herwerking van oudere nummers die op de cd staan, hier een youtube filmpje van "Deeper Understanding"
wat ikzelf altijd al een beestig nummer heb gevonden.
De nieuwe versie is best OK,ben benieuwd naar de rest van de cd :-)

Yep, heb de collector's edition gekocht een tijdje terug, met daarin tevens de geremasterde versies van "the sensual world" en "the red shoes". Toevallig waren dat de enige albums die ik nog niet had, dus dat was een goeie koop voor mij. Heb "Director's Cut" overigens nog maar 1x kunnen beluisteren. Klinkt niet slecht, maar wel wennen. Ben zelf nooit zo'n voorstander van herbewerkingen eigenlijk.

Ik ben al blij dat Kate terug begonnen is met nummers te maken,al zijn het in dit geval herbewerkte oudere nummers.
Toen Aerial uitkwam was ik in de wolken en wat een mooi album bleek dat te zijn,ik heb het al zotgedraaid ;-)

Word hier niet zo wild van. Vind de ouwe versies leuker (met gedateerde non-organische sounds :okdan: ). Echter: ik heb gelezen dat Kate ook met een totaal nieuw album bezig is. Daar kijk ik dan weer wel naar uit! Aerial vond ik mooi, maar ik vind de 80s nummers zelf het gaafst.

Back