Interview met Roger Linn door Ben Liebrand

Leuk om te horen. :)

Dat vond ik nou ook Fuse. Ik was naar de muzikantendag geweest, maar had het interview gemist. Dat het op het net stond, was een verassing. Inderdaad leuk om te horen hoe Roger Linn de MPC ontwikkeld heeft. Zeker wanneer je zelf een MPC hebt.

groet

Inderdaad... Leuk verhaaltje... alleen jammer dat Ben zichzelf zo graag hoort...

en die Adrenalinn klonk ook heeeeeel heftig... kun je hele leuke dingen mee doen volgens mij! :duivels:

Grappig hoe twee oude rotten een klein kl*tekastje bouwen met allemaal fantastische mogelijkheden.

Adrealinn en Evolver.

Maar als ik naar die Roland step filter dinges kijk dan vraag ik me af of dit wel verkoopt. Dan moet het puur om de naam gaan lijkt me.

Ik was er ook en mn meissie heeft wat foto's gemaakt. Maandag zijn ze klaar en dan zal ik er een paar posten, en meer fofo's van de muzikantendag zijn dan te zien op mijn site ( hoewel de site is eigenlijk nog niet helemaal af en dus nog niet officieel geopend; maar mocht je behoefte hebben om de foto's te checken: www.steropes.net/fuzzystone )

Back