Negative Plus
This is bat country !
De post op de FP ziet er een beetje raar uit met dat kadertje eronder.
Misschien is het mijn browser ?
Misschien is het mijn browser ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
)Omdat je dan alsnog een dure uitgave moet doen, terwijl je nu gewoon hier aleen al genoeg aan kan hebben.Als je dit beide toch wilt, dan kun je van Rewire gebruik maken met een (andere) DAW. Dus waarom zouden ze deze twee dingen toevoegen?
Ja - maar hier ben je helemaal zelf bij. Je bepaalt zelf hoeveel plugins je installeert, toch?Zelf ben ik juist erg blij dat er geen VST(i)'s in kunnen. Toen ik nog met Cubase werkte, werd ik gek van de keuzemogelijkheden.
.En ook wat MIDI-out betreft, ik denk dat ze .rsn bestanden graag uitwisselbaar willen houden met andere Reason users.
Zelf ben ik juist erg blij dat er geen VST(i)'s in kunnen. Toen ik nog met Cubase werkte, werd ik gek van de keuzemogelijkheden. Voordat ik de boel een beetje leuk opgezet had was ik mijn inspiratie alweer kwijt.
(klink ik al als een Propellerheads fan-boy?)
True... tenzij je deze andere DAW al hebt.Omdat je dan alsnog een dure uitgave moet doen, terwijl je nu gewoon hier aleen al genoeg aan kan hebben.
Ja zeker, maar ik ben te nieuwsgierig van aard en wil dan altijd weer wat nieuws (omdat ik dan 'denk' opeens de sound te kunnen maken oidJa - maar hier ben je helemaal zelf bij. Je bepaalt zelf hoeveel plugins je installeert, toch?
). Less is more vind ik hier echt gelden voor mij. Nu neem ik tenminste de tijd om de geboden tools goed te leren kennen.Lijkt me wel, als hun filosofie is dat je een reason file bij iedereen met de zelfde versie van reason af moet kunnen spelen met gelijk resultaat... Denk aan de good old mod players. Maarja, zo missen ze inderdaad wel de hardware synth fanaten als hun klandizie..rsn bestanden hebben dan weer weinig met midi-out te maken lijkt me.
Ik had de Sylenth 1 ook gekocht. Oer hollandse degelijkheidNiel schreef:.x2, ik mis alleen wel sylenth 1.
. Inderdaad jammer dat ik die niet meer kan gebruiken. Maar heb ERG veel geleerd van de 52 weeks met James Bernard over o.a. Thor.Rewire omslachtig, hoezo, toch gewoon je DAW opstarten en reason daarna als slave op een kanaal inladen en klaar, kan niet missen volgens mij...![]()
Over James Bernard gesproken, lees net dat zijn vrouw gister is overleden. Hij heeft samen met haar dit nummer geschreven voor hun kinderen... met Reason 6 overigens

En die Alligator doet mij dan weer hard aan een Sherman Filterbank denken. Maar inderdaad, dit ziet er een leuke update uit.Mooie nieuwe features zo te zienMaar wat lijkt die mixer op de digico/midas mixers :O
Mooie nieuwe features zo te zienMaar wat lijkt die mixer op de digico/midas mixers :O