one_b
Ouwe rot
AI-gedreven muziekproductieplatform LANDR heeft de overname aangekondigd van Reason Studios, het in Stockholm gevestigde bedrijf achter de iconische Reason digitale audio workstation (DAW) en Reason Rack.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit is interessant want ik vind de daw vreselijk maar de reason rack geweldig, als ze een subscription voor een redelijke prijs maken voor alleen het rack stap ik wel weer in.het nieuws bericht : Reason Studios
"
A few things to expect in the future:
"
- • More ways to access the Reason Rack for non-Reason DAW users
- • New integrations between LANDR and Reason products
- • Increased levels of customer support and R&D
ik vind dit wel interessant, dan vooral de subscription, die is helemaal compleet, en er zit ontzettend veel in voor deze prijs. Enige wat ik er dan bij moet kopen is genoeg tijdhet heeft tot verandering geleid:
prijs is gezakt én de Reason Rack Plugin is nu apart te koop, dus zonder DAW...
als subscription of perpetueel....
![]()
Reason Studios
Get Reason Studios' music production software. Download the DAW with instruments, effects, and mixing tools. Start creating today – buy or try the free trial!www.reasonstudios.com
. Ik wacht nog even af of ze misschien soms met een interessante korting komen.Voor nu wel positief dan... Maar zag ook wat op YouTube langskomen dat LANDR niet alleen 'lief' doet:
Ook dat semi verbaasde gezicht van haarHaha, die thumbnail krijgt van mij echt een 10/10 clickbait cliché score![]()
. Maargoed, ze is wel een advocaat in (Amerikaans) muziek recht.Zij krijgt van mij sowieso een 10/10 scoreHaha, die thumbnail krijgt van mij echt een 10/10 clickbait cliché score![]()
Het oog wil blijkbaar ook wat.....Ik kon er niet naar luisteren, wat een kutstem heeft dat mens. Soort emo-Karen, die bestaan dus ook.
Je hebt vast al een goede setup voor jezelf staan... Ik gebruik zelf bitwig (clips, modulators) en dan de reason rack vst (extra goede synths en fx)... Een "Gebruik het zelf ook" gevalletjeEnfin, voor mij staat Reason momenteel uit. Ik wil me 100% richten op Live (zoveel mogelijk stock) en als dat avontuur niets wordt, dan heb ik altijd Reason 12 nog op de plank.
Mocht Reason ooit een clip based workflow gaan introduceren, dan wordt het voor mij weer interessant, maar tot die tijd is het een mooie herinnering.

Nou, eigenlijk ben ik nog zoekend, maar ik heb net de Push 3 gekocht (controller) en die werkt gewoon het best met native Live devices, dus daar wil ik mij zoveel mogelijk bij houden voor nu.Je hebt vast al een goede setup voor jezelf staan...
Ja, ik heb 20 jaar Reason ervaring. Voor lineair werken zie ik geen reden om van Reason af te stappen, maar om te jammen vind ik Live 10x beter.Ik gebruik zelf bitwig (clips, modulators) en dan de reason rack vst (extra goede synths en fx)... Een "Gebruik het zelf ook" gevalletje![]()
Ik kon er niet naar luisteren, wat een kutstem heeft dat mens. Soort emo-Karen, die bestaan dus ook.

Ik volg haar al jaren, ze is een kundig advocaat en juist erg droog in haar uitleg vind ik.Ik kon er niet naar luisteren, wat een kutstem heeft dat mens. Soort emo-Karen, die bestaan dus ook.