Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoe gebruiken mensen Reason, vooral patternbased zeg maar of wordt er ook wel spul live ingespeeld e.d?
Ik heb zelf, net als anderen, dat ik nu in Reaper omkom in de mogelijkheden qua vst's enzo, en nu er ook audio opgenomen kan worden, wordt Reason eigenlijk best interessant.
met als resultaat een beter gefinetuned resultaat.ik gebruik het als sequencer op dezelfde manier zoals ik cubase meer dan 17 jaar gebruikte met hardware, alleen de hele routing is wel even 100x beter dan het geneuzel in vst slots en menuutjes. Ik vind dat het voor een groot deel je workflow verbeterd, bij mij wel. De beperkingen van het aantal modules in 't prg zorgen ook voor gedwongen creativiteit anders blijf je vst's uitproberen in de hoop met die ééne pluggin makkelijker een vette sound te krijgen. Als je alles in reason doet moet je aan de bak en dat zorgt vanzelf voor meer discipline en aanspreken van je skillzzzmet als resultaat een beter gefinetuned resultaat.
En het is het stabielste muziek prg wat ik ooit heb gedraaid en in verhouding licht voor de cpu, ook niet mis. En nu ook 64 bit dus flinke sample libraries kunnen we laaien.
Ik vraag het bij elke versie..
Hebben zie iets aan de soundengine gedaan.. in de zin van verbetering?

Ik vraag het bij elke versie..
Hebben zie iets aan de soundengine gedaan.. in de zin van verbetering?