Hoesje voor Micro Macro

phochos

Berliner School Artist
Op het moment ben ik bezig met een nieuwe cdr, getiteld Micro Macro. Zo ziet het hoesje eruit. De foto's zijn genomen met mijn digitale microscoop (met verschillende camera's gemonteerd aan diverse vergrotingen).

en dat plaatje rechtsonder wasda?

Hoesje

Hoesje

Origineel geplaatst door Pjotr G
en dat plaatje rechtsonder wasda?

Linksonder is een naald bij een vergroting van 60 maal, rechtsonder is een tandenstoker bij een vergroting van 60 maal.
De anderen zijn resp. een lucifer en een stukje ballpen.:W

ik vind die kleur groen niet echt mooi, zeg maar. Wel leuk idee, jammer dat die rechtsonderin zo blurry uitziet.

Vind het idee te gek, de foto's ook, maar het geheel doet een beetje goedkoop aan...

Onder het motto: "We zijn op de wereld om elkaar te helpen, nietwaar?" doe ik u de volgende suggestie. In ruil voor een kopie van uw illustere werkje wil ik best het hoesje ontwerpen. Ik vind dat leuk. Onderstaand is natuurlijk een grof ontwerpje. :)

phochos.jpg

Persoonlijk vind ik in het in het originele 4 vierkanten ontwerp storend dat alle 4 voorwerpen dezelfde richting opwijzen, en langwerpige vorm hebben. . (kritisch gezegd dan even);) Maar, heeft Pochos al toestemming gegeven om z'n ontwerp te veranderen?

Laatst gewijzigd:
idd shiv... ik ook (niet meer)...

Nate> ik vind de richting van alle 4 verschillende voorwerpen precies goed (het heeft een juiste balans)
alleen het formaat en de hoek van de objecten waren niet gelijk, deze heb ik, zoals je ziet, ff bijgewerkt...
verder m.b.t. toestemming... ik denk dat phochos juist blij zal zijn met deze bijdragen... toch? :)

Attachments

• pochos.jpg
    pochos.jpg
    85,8 KB · Bekeken: 139
Ik hoop het;) Onmiddellijk besef ik ook weer het zinloze van kritiek. Eigenlijk is het originele ontwerp toch wel mooi.
Uniek is mooi!

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Persoonlijk vind ik in het in het originele 4 vierkanten ontwerp storend dat alle 4 voorwerpen dezelfde richting opwijzen, en langwerpige vorm hebben. . (kritisch gezegd dan even);) Maar, heeft Pochos al toestemming gegeven om z'n ontwerp te veranderen?

tja naton idd daar heb je een punt,had niks te doen ff en dacht er eigenlijk niet bij na of dat pochos dit wel zo leuk vind.

dus pochos,niet dat ik je ontwerp niet mooi vind,maar had ff niets te doen:)
kan er toch niets van:D

Hoes Micro-Macro

Hoes Micro-Macro

Origineel geplaatst door 6 trak

Nate> ik vind de richting van alle 4 verschillende voorwerpen precies goed (het heeft een juiste balans)
alleen het formaat en de hoek van de objecten waren niet gelijk, deze heb ik, zoals je ziet, ff bijgewerkt...
verder m.b.t. toestemming... ik denk dat phochos juist blij zal zijn met deze bijdragen... toch? :)

6 trak,

Zo vind ik het hoesje inderdaad mooier. En ik heb er geen moeite mee dat mensen mijn hoesjes bijwerken. Welk pakket gebruik jij om hem zo te maken. Ik gebruik nog steeds het oude tekenpakket van mijn allereerste scanner.
Ik heb ook wel Paint Shop Pro 7, maar daar druk ik eigenlijk alleen maar mee af. En inderdaad, misschien zijn allevier de objecten dezelfde richting op wel wat statisch.
In ieder geval hulde voor jullie ontwepjes. En bedankt. Misschien kan jij, 6 trak, een definitief ontwerp maken. Je krijgt dan in ieder geval een cd-tje toegestuurd als deze klaar is.:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

Hoesje Micro Macro

Hoesje Micro Macro

Origineel geplaatst door Shivah
ben geen designer maar wel leuk om te doen

Shivah,

Ook deze hoes vind ik best mooi, alleen vervallen dan de objecten die ik gefotografeerd heb met mijn digitale microscoop. In ieder geval bed ankt voor je moeite.:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

Hoesje Micro Macro

Hoesje Micro Macro

6 trak,

Een dingetje heb je even niet goed gedaan. De formaten verschillen omdat ze met verschillende vergrotingen zijn uitgevoerd. De bovenste twee bij een vergroting van 10x en de onderste twee bij een vergroting van 60x en dat had dus zo gemoeten. Of vind jij ze allemaal evengroot mooier. Volgens mij wordt het dan toch weer enigszins statisch????:confused:

Re: Hoesje Micro Macro

Re: Hoesje Micro Macro

Origineel geplaatst door phochos
6 trak,

Een dingetje heb je even niet goed gedaan. De formaten verschillen omdat ze met verschillende vergrotingen zijn uitgevoerd. De bovenste twee bij een vergroting van 10x en de onderste twee bij een vergroting van 60x en dat had dus zo gemoeten. Of vind jij ze allemaal evengroot mooier. Volgens mij wordt het dan toch weer enigszins statisch????:confused:

aha... nee ok je hebt wel gelijk... tis ook slechts mijn idee van hoe ik het zou doen zeg maar...
ik heb zelf PSP 6 gebruikt voor dit design... als je eventueel ideeen hebt hoe je het zou willen hebben hoor ik het graag van je... PB me maar! :)

ik vind eerlijk gezegd de originele cover nog wel het mooist... die andere vind ik allemaal nogal lastig om te lezen en dat is toch wel belangrijk :D

edit afgezien van die van 6 trak dan :D

Re: Re: Hoesje Micro Macro

Re: Re: Hoesje Micro Macro

aha... nee ok je hebt wel gelijk... tis ook slechts mijn idee van hoe ik het zou doen zeg maar...
ik heb zelf PSP 6 gebruikt voor dit design... als je eventueel ideeen hebt hoe je het zou willen hebben hoor ik het graag van je... PB me maar! :)

Ik vind de jouwe wel goed, 6 trak, misschien kun je hem wat groter aan me doormailen, dan kan ik hem plaatsen aan de voorkant van het hoesje. Ik zal je naam (6 trak of............) wel vermelden als maker van het hoesje. Een goed idee? Als ik de cd klaar heb, krijg je een exemplaar ervan.:halleluja

Ik vind die van kratarknathrak wel mooi, maar de letters zijn niet leesbaar.

Nogal wiedes, want het is een 400 bij 400 jpeg, snel gefikst in fotosjop. Een eventueel serieus ontwerp gaat natuurlijk op een resolutie van 300 dpi, in CMYK, of een formaat wat best stoer is, en dan zijn die letters echt wel leesbaar.

Overigens vind ik mijn ontwerp wel het beste, maar ja, wie ben ik? :)

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Nogal wiedes, want het is een 400 bij 400 jpeg, snel gefikst in fotosjop. Een eventueel serieus ontwerp gaat natuurlijk op een resolutie van 300 dpi, in CMYK, of een formaat wat best stoer is, en dan zijn die letters echt wel leesbaar.

Overigens vind ik mijn ontwerp wel het beste, maar ja, wie ben ik? :)

ik vinnum ook het mooiste!

Back