Op het moment ben ik bezig met een nieuwe cdr, getiteld Micro Macro. Zo ziet het hoesje eruit. De foto's zijn genomen met mijn digitale microscoop (met verschillende camera's gemonteerd aan diverse vergrotingen).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Pjotr G
en dat plaatje rechtsonder wasda?

Maar, heeft Pochos al toestemming gegeven om z'n ontwerp te veranderen?
Onmiddellijk besef ik ook weer het zinloze van kritiek. Eigenlijk is het originele ontwerp toch wel mooi. Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Persoonlijk vind ik in het in het originele 4 vierkanten ontwerp storend dat alle 4 voorwerpen dezelfde richting opwijzen, en langwerpige vorm hebben. . (kritisch gezegd dan even)Maar, heeft Pochos al toestemming gegeven om z'n ontwerp te veranderen?

Origineel geplaatst door 6 trak
idd shiv... ik ook (niet meer)...
Nate> ik vind de richting van alle 4 verschillende voorwerpen precies goed (het heeft een juiste balans)
alleen het formaat en de hoek van de objecten waren niet gelijk, deze heb ik, zoals je ziet, ff bijgewerkt...
verder m.b.t. toestemming... ik denk dat phochos juist blij zal zijn met deze bijdragen... toch?![]()

Origineel geplaatst door Shivah
ben geen designer maar wel leuk om te doen

idd shiv... ik ook (niet meer)...
Nate> ik vind de richting van alle 4 verschillende voorwerpen precies goed (het heeft een juiste balans)
alleen het formaat en de hoek van de objecten waren niet gelijk, deze heb ik, zoals je ziet, ff bijgewerkt...
verder m.b.t. toestemming... ik denk dat phochos juist blij zal zijn met deze bijdragen... toch?![]()
Origineel geplaatst door phochos
6 trak,
Een dingetje heb je even niet goed gedaan. De formaten verschillen omdat ze met verschillende vergrotingen zijn uitgevoerd. De bovenste twee bij een vergroting van 10x en de onderste twee bij een vergroting van 60x en dat had dus zo gemoeten. Of vind jij ze allemaal evengroot mooier. Volgens mij wordt het dan toch weer enigszins statisch????:confused:

aha... nee ok je hebt wel gelijk... tis ook slechts mijn idee van hoe ik het zou doen zeg maar...
ik heb zelf PSP 6 gebruikt voor dit design... als je eventueel ideeen hebt hoe je het zou willen hebben hoor ik het graag van je... PB me maar!![]()

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Nogal wiedes, want het is een 400 bij 400 jpeg, snel gefikst in fotosjop. Een eventueel serieus ontwerp gaat natuurlijk op een resolutie van 300 dpi, in CMYK, of een formaat wat best stoer is, en dan zijn die letters echt wel leesbaar.
Overigens vind ik mijn ontwerp wel het beste, maar ja, wie ben ik?![]()