Is er iets mis met FL Studio vsti's?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ga je mij nou vertellen

Je probeert nu met iets volledigs irrelevants (hardware synths) de thread binnen te stormen die al vanaf het begin ging over plugins.

vcl0E.jpg

De minimoog kwam toch aan de orde, is dat geen hardware synth dan, is daar over doorgaan irrelevant?

Dus iets aanhalen wat ter sprake komt in een discussie is irrelevant? Sorry maar ligt het nou echt aan mij?

Maar je rukt het totaal los uit de context waarin het woord "minimoog" werd gebruikt !!!

De TS haalde op een bepaald ogenblik de softsynth Omnisphere aan alsof het de holy grail van de softsynths zou blijken. (althans op basis van reviews van anderen)
De TS had echter angst om na gebruik van de Omnisphere niet meer te kunnen overstappen naar "kwalitiatief mindere" synths.
Daarop haalde ik het voorbeeld van de Minimoog aan (volgens velen toch ook wel beschouwd als een holy grail onder de hardware synths) en dat ie em dan maar aan mij moest schenken, moest ie bang zijn om na gebruik te moeten overstappen naar "kwalitatief mindere" hardware synths.

Maw. ik trok een parallel voorbeeld tussen software en hardware, ik zette ze niet tegenover mekaar !

Had je ondanks je enorme arrogantie gewoon de draad gelezen dan had je dit begrepen.
Je laat het beter los, voor je jezelf nog belachelijker maakt.

Dat lijkt in zijn geval meer een doelstelling dan een incident ;)

Nouja ach, het is maar net hoe je het opvat natuurlijk. Ikzelf vind het onwijs komisch om te zien dat men zichzelf zo makkelijk uit de tent laat lokken, in discussies over synths nog wel, alsof er niets belangrijkers is dat dan. Leer er iets van zou ik zeggen, als je pissig wordt door een paar niet-kloppende of irrelevante opmerkingen over synthesizers of muziek is er ergens toch wel iets mis dacht ik zo.

En nee, het is niet omdat ik terug wil krabbelen om mijn imago te redden want dat intereseert me echt bar weinig, ik vind het oprecht heel grappig om te zien, ook omdat het iedere keer weer lukt.

:kroon:

Je smiley en commentaar geven aan dat je jezelf redelijk "king" vindt en voelt. Nou bij mij heb je je al een plekje in de "Galerij der Groten" verworven. Net boven Bradley en pal onder Edwinemanuel. You go girl!

Ahh dat doet me goed om te weten, doel bereikt !

inderdaad, nou gaat ie nog beweren dat het allemaal intended was om ons te testen hoe we zouden reageren op trolling.

Keer maar terug naar je kasteel, "major". je hebt genoeg onzin verkocht.

Nou terug naar Omnisphere.
Ik denk dat ik maar eens een demo ga uitproberen want de presentatiefilmpjes van deze synth zien er erg goed uit. Ik zeg uitdrukkelijk "zien", qua sound heb ik te weinig materiaal.

Aan de TS: wat is er mis met een alles-in-één-synth ?

EDIT: that sucks, geen demo-versie van de Omnisphere beschikbaar. Daar schieten ze toch behoorlijk mee in hun eigen voet, heb ik zo het idee.

Laatst gewijzigd:
inderdaad, nou gaat ie nog beweren dat het allemaal intended was om ons te testen hoe we zouden reageren op trolling.

Keer maar terug naar je kasteel, "major". je hebt genoeg onzin verkocht.

Ach, je hoeft het niet te geloven, feit is wel dat je het weer bevestigd door toch nog even te reageren, en nu ga ik terug naar mn kasteel !

Veel plezier met de omnisphere

major-hostage schreef:
Ahh dat doet me goed om te weten, doel bereikt !
versus
keybern schreef:
Je laat het beter los, voor je jezelf nog belachelijker maakt.
versterkt de stelling
Ronegen schreef:
Dat lijkt in zijn geval meer een doelstelling dan een incident

Ben benieuwd omtrent
major-hostage schreef:
en nu ga ik terug naar mn kasteel !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back