Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door fuse
Dat het qua klank niet jouw ding is swa, maar dat het weinig voor veel is ben ik het niet mee eens. De manier waarop je samples kan verknippen alla Melodyne/Recycle is uniek want geen enkel apparaat heeft die mogelijkheden. En dan is het daarnaast ook nog een platform voor hardware based softsynths in de categorie van de Noah. En wederom is het aantal van zulke apparaten zeer klein.
Origineel geplaatst door C-Code
Als je toch al recycle kunt gebruiken heb je er toch niet zo'n kastje voor nodig ?
En gebruik / ontwikkeling van hardware based software synth's staat naar mijn idee nog in de kinderschoenen kijk maar naar die godgruwelijk dure plugzilla.......
ik zie het alleen niet als 303 simu
Origineel geplaatst door mario
Bedoelde je mijn fragmentje mijn Shivah????
gr. Mario

Origineel geplaatst door Tom 32
De eerste indruk van de Varios 8 was...Wowwwww!!!!!, waarbij wel dient te worden opgemerkt dat ik nog nooit een echte jupiter of juno met mijn vingers heb mogen beroeren.

Origineel geplaatst door Tom 32
En? Lucht het op?![]()
zo echt wel...ik erger me al zo lang aan die rommel die ze maken....sorry voor jou Varis OS
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Roland is een zichzelf slecht herhalend ruk bedrijf geworden en het enige waar ze goed in zijn is iedere keer dezelfde engines in een ander jassie douwen in de hoop dat de gemiddelde debiel intrapt. En als ze dan eens wild doen en iets nieuws verzinnen flopt het omdat het niet inzetbaar is of gewoon klote klinkt. Het is toch zo jammer dat het bedrijf die werkelijk schitterende klassiekers heeft gemaakt ten onder gaat aan de versteende houding van de Japanse bedrijfcultuur. Ik bedoel best lachen hoor die JP8000 maar daar is het dan toch echt mee gestopt....ze tellen wat mij betreft absoluut niet meer mee...Sorry...
Vari OS????...Very od !!!!!....Variphrase...een sampler zonder filter...en wat ie moest kosten..mwhoahaha
Yamaha zit op hetzelfde dode Roland spoor...Jammer dat mLan een flop is geworden...ze dachten met mLan even een zelfde standaard te zetten als Midi in de hoop dat ze weer jaren konden teren op licentie....doeiiiiii
Korg probeert tenminste er nog iets van te bakken...Helaas ging iedereen de legacy collection illegaal downloaden en liet met in de winkel de controller op de plank liggen....Maak er dan een hele grote dongle van van die controller...duhhhh
Ze zijn alledrie zwaar aan het krimpen en verliezen ivm de strijd tegen de computer...
En die Vari os van jouw zal best wel een toontje meepiepen maar het is een flop en het beloofde land van "wauw hij kan alles en stop er iedere keer weer een nieuwe door ons ontwikkelde synth in" is nog ver weg en zal nooit gevonden worden...
De computer kotst die Vari OS gewoon uit...zelfs een 2 de hands PC van 100eu draait meer/betere/vetter klinkende softsynths dan die slappe 303 en JP8 simulatie...2 synths die ze zelf ooit gemaakt hebben en niet fatsoenlijk kunnen emuleren...tsssss