Bevreemdend en zeer raar

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Roland, je trapt nergens in :)
Niemand daagt je uit!
Je antwoordt gewoon in een thread die jezelf gestart hebt.
Mochten de antwoorden je niet bevallen, let it be...

Een thread starten betekent niet dat men de eigenaar van de thread is.
En de moderatoren hebben hierin een eigen verantwoordelijkheid.

Wout

hee,. slotjes kun je niet zomaar overal op lopen gooien,.. er heeft een geek heel wat uren proggen in zitten en dan komt er een patchmannetje zomaar andermans slotjes gebruiken zonder ook maar een bedankje of een knipoog naar de maker. Beetje respect graag,.. :P

Nou Wout, de contradictie vind ik opvallend. Op E-M was je daar een soort pch politie, lees je eigen schrijven hier maar. En nu vind ik dat je wel heel makkelijk omgaat met het werk van anderen. Dus eigenlijk twijfel ik aan je zuiverheid in deze.......
Maar ja, je hebt voor mij je integeriteit al lang verloren vanaf het moment dat je in Londen, weg met Roland Kuit zingend, daarbij als een 4 jarige triomfantelijk RH aankijkend, of je daarmee bij hem in de smaak viel......echt eng...brrrrr.
Oja, 1 cd electr muziek gemaakt jij, onder mijn bezielende begeleiding.....aan mn leraar Roland Kuit. Moet ik hieruit opmaken dat je in een soort cognitive puberteit zit?

Ik zag net een Nord Micro Modular verkocht worden. Het manual is GEEN dikke synthese cursus. Ook werden er patches bijgeleverd die NIET zomaar mogen rondzwerven. Deze zijn door anderen gemaakt en mogen dus NIET verkocht worden.

Dude, wat is je probleem? :P

@Wout, je had een draad hier gestart over omgangs normen hier op het forum. Je wist niet hoe snel je die weer moest sluiten toen mn antwoord je niet beviel.

En weer ot, in mijn geval had ik mn zegje gedaan hier over dit topic , nog zie ik andere gezichtspunten verschijnen hier. Mee eens, prima. Niet mee eens, ook prima......
Verder wens ik jullie in deze een heerlijke, creatieve, sharing dag.

Maar ja, je hebt voor mij je integeriteit al lang verloren vanaf het moment dat je in Londen, weg met Roland Kuit zingend, daarbij als een 4 jarige triomfantelijk RH aankijkend, of je daarmee bij hem in de smaak viel......echt eng...brrrrr.

;{

".....en één lullige forum-thread sloopte meer krediet dan jarenlang patches maken hem had opgeleverd....."

Misschien na een maandje nog eens even jezelf teruglezen en dan je excuses aanbieden aan sommige mensen? Als een échte grote vent?

Nou Wout, de contradictie vind ik opvallend. Op E-M was je daar een soort pch politie, lees je eigen schrijven hier maar. En nu vind ik dat je wel heel makkelijk omgaat met het werk van anderen. Dus eigenlijk twijfel ik aan je zuiverheid in deze.......
Oja, 1 cd electr muziek gemaakt jij, onder mijn bezielende begeleiding.....aan mn leraar Roland Kuit. Moet ik hieruit opmaken dat je in een soort cognitive puberteit zit?

Kan bij dit soort posts het hele verhaal erbij. Ik snap er niks van. En anders graag in pm.

Dank u.

Edit: pm naar betreffende persoon dan he.. Niet naar mij.

Kan bij dit soort posts het hele verhaal erbij. Ik snap er niks van.
Het is inderdaad lastig te volgen allemaal,

maar het is zo dat in de meeste threads waarin wout en roland op elkaars posts reageren dat het bijna consequent uit de hand loopt. Wout die heel subtiel (eerlijk is eerlijk, hij kan goed omgaan met de nederlandse taal) Roland uit loopt te dagen, en roland die dan daar weer compleet over de rooie op reageert.

Het is in ieder geval geen reclame voor hunzelf, aangezien ze met naam googlen niet bepaald rooskleurig op deze manier uit de verf komen. Maar goed, dat is een eigen keuze.

En ik blijf erbij zoals ik al eerder eens in een andere thread gezegd heb, ga gewoon eens een biertje drinken met elkaar en spreek die hele ellende onderling eens gewoon uit. Worden jullie beide vast veel vrolijker van uiteindelijk en dat haalt de emotionele toon uit de posts hier wat weg, want dat er een hoop onvrede is weten we hier nu allemaal wel.

...
Het is in ieder geval geen reclame voor hunzelf, aangezien ze met naam googlen niet bepaald rooskleurig op deze manier uit de verf komen. Maar goed, dat is een eigen keuze.
Ach kom zeg, de puber die daardoor al een kleur gaat plakken zal wss zelf eindigen in dat roze milieu en... dat is dan weer zijn keuze.
En ik blijf erbij zoals ik al eerder eens in een andere thread gezegd heb, ga gewoon eens een biertje drinken met elkaar en spreek die hele ellende onderling eens gewoon uit...
Dat is nou eens een fantastisch voorstel. En ze mogen er eentje van mij opdoen ook :biertje:

Ach kom zeg, de puber die daardoor al een kleur gaat plakken zal wss zelf eindigen in dat roze milieu en... dat is dan weer zijn keuze.

dat zie je toch verkeerd, misschien dat het in belgie anders is, maar hier in nederland worden door veel werkgevers bij sollicitaties toch wel even een snelle scan gedaan online op je naam. In ieder geval in de branches waarin ik werk komt dat toch wel veel voor.

Naam searches door prive personen maakt inderdaad geen moer uit, maar daar doelde ik ook niet op :D.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back