Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Je kan niet reageren in de verkoopdraad van iemand anders, je kan alleen pb's sturen en dat kan nu nog steeds, dus doe je dingHelaas was die verkoop draad al op slot, anders had ik desbetreffende persoon daar aangesproken.
Ik wil het gerust nog wel eens uiteenzetten in die thread zodat deze weer over Nord Modular patches kan gaan.Allicht als ik fm-gebruik aanraadde bij iemand die 'folk' wil spelen, moest je toch wel lelijk (en ook persoonlijk) tekeer gaan om die man het gebruik van sample-libraries aan te raden.
)
En kom jij niet tot jouw recht!... hierdoor komt het apparaat niet tot z'n recht...
Speel steeds vaker weer gewoon contrabas, een tweede-handsje, met bestaand geluid, hetgeen een erg belangrijk verkoopargument voor mij was...onbewust blijf je vaak onnodig lang in de presets/opgeslagen sounds hangen en hierdoor komt het apparaat niet tot z'n recht...
)Toch een bedenking i.v.m. het maken van patches (op welk toestel dan ook) : Wanneer kun je met zekerheid zeggen dat het jou vinding of creatie is ?
Dat vormt wss hun bankrekening nummer...Een veel gebruikt truukje onder sounddesigners is het zetten van een aantal (soms verborgen) parameters (non essential) op bepaalde waardes...