Het spijt me, beste forumleden, maar gun me de gelegenheid hier wel op te reageren.
Gun het me niet, lees deze post dan niet.
Het was helaas niet het eerste serieuze incident met jou.
Vanaf dat moment ben je dan ook uit de internationale NM community geweerd. Ondanks je goede kwaliteiten als patcher blijf je dat, want je maakt meer kapot dan dat je opbouwt.
Verder geen hard feelings, want jij hebt daar een volledig ander beeld van dan anderen in de community.
Wout
Gun het me niet, lees deze post dan niet.
Ik herinner me de liedjes niet en ik twijfel niet aan je geheugen, dus een-en-ander zal gebeurd kunnen zijn. Echter, hou er wel rekening mee dat onze gastheer aan de Londense universiteit daags na ons vertrek zijn ontslag heeft ontvangen wegens jouw gedrag aldaar. Vooral het vloeken op het podium in het Engels ipv in je eigen taal is als zeer beledigend ervaren. Ik geef wel toe dat de Technical Support Staff je behoorlijk heeft tegengewerkt door precies uit te voeren wat jij ze hebt opgedragen, maar dat is voortgekomen uit de manier hoe jij hen hebt bejegend. Ook het omgaan met de TSS is een deel van je optreden...... Maar ja, je hebt voor mij je integeriteit al lang verloren vanaf het moment dat je in Londen, weg met Roland Kuit zingend, daarbij als een 4 jarige triomfantelijk RH aankijkend, of je daarmee bij hem in de smaak viel......echt eng...brrrrr. ...
Het was helaas niet het eerste serieuze incident met jou.
Vanaf dat moment ben je dan ook uit de internationale NM community geweerd. Ondanks je goede kwaliteiten als patcher blijf je dat, want je maakt meer kapot dan dat je opbouwt.
Verder geen hard feelings, want jij hebt daar een volledig ander beeld van dan anderen in de community.
Wout

)
)

dus wanneer ik een synth verkoop zit daar gewoon de patch vellen bij(als ik die op voorraad zou hebben bij dat apparaat)