gezocht : inbouw manual midi808

Status
Please reply by conversation.

juan.s

Gedeactiveerd account
Hallo maestro's der moderne muziek, wie heeft er ooit eens zijn 808 met midi aangesloten met deze kit, wie heeft daarvan nog een schema liggen hoe ik deze moet aansluiten. bekijk de foto.

als je een pen tekening hebt is het ook al goed, hoe ik hem moet aan sluiten.

Attachments

• dsc_9577b.jpg
    dsc_9577b.jpg
    41,2 KB · Bekeken: 76
Volgens mij is dat de manual van een andere. Maar het is sowieso geen inbouw manual/schema, meer een user manual.

Wat staat er op die printplaat voor naampje? Ik kan het net niet lezen, iets van MIDI.... V2 zie ik staan. Vermoedelijk komen we met die naam al een stuk verder... Ik zit er trouwens wel met enige verbazing naar te kijken omdat er helemaal geen optocoupler op lijkt te zitten, wat toch wel moet op een midi in.

Er is toch niet meer dan die 6 pagina's? De download is exact hetzelfde en je kunt niks kopen.

Maar ik had meer het idee omdat de tekst begint met "dit is een kopie van documentatie uit 1996 voor iets dat eind jaren '80 begin '90 geleverd werd". De interface op de foto is duidelijk qua elektronica veel moderner. Volgens mij staat er ook 2005 of 2009 op de print.

dit midi board kwam bij accenter vandaag www.tb303.at alleen bestaat dat niet meer. vandaar dat ik dat vroeg het boardje komt uit 09 2009. ik ben alleen benieuwd waar de draadjes naar toe moeten. daarvoor heb ik een schema nodig. accenter zelf kan hem niet op sturen omdat de file te groot is zegt hij.

dit midi board kwam bij accenter vandaag www.tb303.at alleen bestaat dat niet meer. vandaar dat ik dat vroeg het boardje komt uit 09 2009. ik ben alleen benieuwd waar de draadjes naar toe moeten. daarvoor heb ik een schema nodig. accenter zelf kan hem niet op sturen omdat de file te groot is zegt hij.
(de volledige naam is (midi808 v2 0909

Status
Please reply by conversation.
Back