Bedankt voor de reacties

Ik heb vanaf nu twee dagen vrij van mijn werk, dus ik ga het gewoon proberen. Voor mijn doen eigenlijk een beetje gekkenwerk, want ik doe altijd vreselijk lang over het maken van een track....twee dagen is in mijn geval gewoon complete madness

Maar ik ga voor het experiment........
't zou straf zijn dat je in iTunes enkel op 160kbps mp3's kan maken !
bewerken->algemeen->import instellingen , mp3 tot 320kbsp mogelijk...
Ja, ik heb nu gezien dat er wel iets valt in te stellen. Helaas kan dat bij mij maar tot 192 kbps (iTunes 9.2.1). Ik ga nog even kijken naar de andere oplossingen, of misschien moet ik proberen een andere versie van iTunes aan te schaffen (ik gebruik het eigenlijk nooit). Jammer dat je niet gewoon met WAV kunt submitten.
En ja Snaek, ik ben niet helemaal zeker van hoe ik die deadline moet opvatten want ze zijn er zelf ook niet helemaal duidelijk over. Heb zelfs op google etc gekeken hoe je het normaal moet opvatten, die dode lijn. Ik ga er maar van uit dat je tot vrijdagavond 0:00u kunt indienen en anders heb ik pech gehad. Morgenavond gaat ZEKER niet meer lukken

En ach, wordt het niks of ben ik te laat, dan ben ik toch weer een ervaring rijker en misschien zelfs een leuke track

Het zal in ieder geval leuker zijn dan op kantoor zitten - tenminste, dat hoop ik dan maar.