Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die van mij doet het fantastisch. 
Ik heb er 1 gehad en volgens mij kan je maar 4 monofone midi kanalen uitsturen, al weet ik dat niet helemaal zeker, gilimiteerd is het iig. Beter neem je een MPC joh.![]()
Die van mij doet het fantastisch.
![]()
Ik vind persoonlijk de hele electribe serie leuk om te "schetsen". Heb in het verleden een aantal electribes gehad. (ER, ES, EA)
Polyfoon sequencen gaat m niet worden, tenzij je parts gaat gebruiken voor verschillende noten. Wel leuk om snel een drumpattern uit te werken, want snel en simpel dat is het. Ik zou het verder links laten liggen en zoals eerder gezegd lekker je mpc gebruiken of een sequencer met meer diepgang.
Trouwens voor snelle drumschetsjes en basic sequencing, check deze eens: beat707.com
Heeft wel een beetje aandacht gehad in een andere draad, maar naar mijn idee wel erg weinig, leuk project!
Ik weet niet of je dit als software of als hardware moet zien, maar, op Ipad is er nu de Genome Midi sequencer:
http://itunes.apple.com/us/app/genome-midi-sequencer/id450475494?mt=8&ign-mpt=uo=4
Lijkt me een ideaal schetsboek. Of een Yamaha QY70 of QY100, deze heeft volgens mij tools voor akkoorden progressie aan boord.
Die Ipad sequencer lijkt me grappig, maar ik neem aan dat je daar dan nog ander midi-interface apparaatjes bij nodig hebt om je synths aan te kunnen sluiten?
Trouwens voor snelle drumschetsjes en basic sequencing, check deze eens: beat707.com
Heeft wel een beetje aandacht gehad in een andere draad, maar naar mijn idee wel erg weinig, leuk project!
had ik hier nu maar meer verstand van zodat ik m kon bouwen XD