V-synth wow

Roel_en_Sam

Ouwe rot
V-synth gezien gevoeld en gehoord, echt een fantastisch ding, moet ik echt hebben , wat je daar allemaal niet mee kunt met die variphrase en synth in een , je krijgt er dingen uit die je in je stoutste dromen niet tegen zult komen, en dan heb je ook nog zwaar relaxe voice geluiden, die lijken op een wazig stemmetje. de v-synth die moet ik echt hebben. Iemand nog iets vergelijksbaars te melden, of iets wat er aan zit te komen. Indrukbaar beeldscherm echt wow, en die omhuizing).

Hehe de meningen over dit wonder der techniek zijn nogal verdeeld (zoek maar na).
Zelf vind ik hem lekker klinken. Je moet er van houden maar ja het is duidelijk geen minimoog.

Is die minimoog echt een wonder, maar is alleen een synth toch en dan het neusje van de zalm.

Appels en peren.

Die twee zouden elkaar heel goed aanvullen in een setup.

Het gaat erom dat je instrumenten hebt waar je lekker mee kunt werken en die goed bij elkaar passen.

Ja maar toch, voordat de V-synth gelounced werd heb ik hier vele synthgangers de V-synth horen afkraken, en nu het moment daar is, dat ik zelf eens een kijkje mocht nemen, snapte ik niet dat iemand zo'n apparaat voorbij loopt, en dan gaat het niet alleen om zijn uiterlijk.

Een woord:

Snobbisme

Wat bedoel je nou bespotting
of uitdaging, ironie, woede, of trots?

mensen zijn bang omdat er geen lieve bassjes uit de v-synth komen maar WROUMPHRIEEEEE geluiden 8)

Origineel geplaatst door Ophidian
mensen zijn bang omdat er geen lieve bassjes uit de v-synth komen maar WROUMPHRIEEEEE geluiden 8)

die mansen hebben ook geen verstand van synths.
Nu moet ik zeggen dat ik de v-synth ook niet zo geweldig vind.
Tuurlijk, tis een super synth, maar ook een synth waar er al vele van zijn, VA synths dan.
En dat ze de geflopte phrasesampler eringestopt hebben dat geeft deze bak iets meer meerwaarde.
Jammer van de VA synthese.....

maar goed, hier zijn al een aantal threads over

Ik vind het toch best rouw dat je met de V-synth je samples net zou als de golfvormen kunt besturen en dat ook nog virtueel analoog. En dat kon niet met die Variphrase (virtueel analoog) Ik vind het een gewelldig verjaardagskado aangezien ik 29 mei jarig ben Off topic, Weten jullie ietgs beters voor dat geld dan?

Origineel geplaatst door Roel_en_Sam
Ik vind het toch best rouw dat je met de V-synth je samples net zou als de golfvormen kunt besturen en dat ook nog virtueel analoog. En dat kon niet met die Variphrase (virtueel analoog) Ik vind het een gewelldig verjaardagskado aangezien ik 29 mei jarig ben Off topic, Weten jullie ietgs beters voor dat geld dan?

Jammer ... maar de v-synth stelt helemaal niet zoveel voor. Met alle respect hoor want wat ie doet doet ie best goed.

Maarru koop kontakt en je hebt bijna hetzelfde. Alleen is kontakt dan veel uitgebreider .... zeg maar.

Origineel geplaatst door bazziman
Even een domme vraag: wat is een 'gelouncde' synth? Is dat een synth die je in de lounge (de loge dus) neerzet?

Heb er aardig wat lounge geluiden uitgetilt op de Messe :D

Jongens met alle respect, tjek de zoekmachine voor deze synth.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=11559&highlight=roland+vsynth

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=11559&highlight=roland+vsynth

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=11663&highlight=roland+vsynth

leuk dat je zoiets voor de verjaardag krijgt, of heb je al zoveel donaties binnen? :gaap:

relaxe

vergelijksbaars

Indrukbaar

omhuizing

gelounced

mansen

hier zijn al een aantal

rouw

net zou als

ietgs

uitgetilt

jongens jongens, ik haat het om taalfouten-politie te spelen maar dit allemaal in één thread doet me toch even betwijfelen of sommigen hier wel goed opgelet hebben tijdens de nederlandse les op school! :geslaagd:
Of kunnen jullie gewoon niet met een toetsenbord overweg? (draaiknopjes gewend?) ;)

LOL wad un zoitje hé?

Gisteren een beetje met de V-Synth gespeeld. Het geluid is best leuk, alleen dat klavier wat Roland eraan heeft gehangen is werkelijk drie keer niks. Zelfs m'n oude PC200 heeft een betere aanslag.

Origineel geplaatst door King of Snake
jongens jongens, ik haat het om taalfouten-politie te spelen maar dit allemaal in één thread doet me toch even betwijfelen of sommigen hier wel goed opgelet hebben tijdens de nederlandse les op school! :geslaagd:
Of kunnen jullie gewoon niet met een toetsenbord overweg? (draaiknopjes gewend?) ;)

nederlandse = Nederlandse :D

Speelt toch geen rol die foutjes, komaan zeg ! We kunnen het toch lezen.

ik vind "we kunnen het toch lezen" wel een erg lage grens voor de beheersing van je moederstaal. Kom daar maar eens mee aan als je sollicitatiebrief wordt afgewezen wegens te veel spelfouten :)

Kijk een spel- of tikfoutje hier en daar is natuurlijk geen probleem, maar ik vond het in deze thread wel erg uit de hand gelopen, vandaar.

Er zijn gewoon erg veel mensen die misschien wel nederlands kunnen. Maar qua typen kunnen ze beter op synths spelen. ;)
Maar feit is wel dat mensen die op schrift minder goed nederlands kunnen in het algemeen minder serieus genomen worden. Ongeveer hetzelfde wanneer je een pak draagt. Dan gaan mensen je ineens geloven. Omdat je nou eenmaal een pak aan hebt.
Heb het ook niet zo uitgevonden maar mensen zijn nou eenmaal dom. ;)

En over de V-synth.
Hij werd idd erg snel afgekraakt. Terwijl we allemaal toch wel weten dat je een synth niet aan z'n presets mag beoordelen. ;)

ik snap sowieso niet hoe mensen een synth zo snel kunnen afkraken
je hebt recht van spreken als je er gewoon een tijd intensief (thuis) mee bezig bent geweest, dan pas mag je een synth maken of kraken, lijkt mij

Back