V-synth wow

Origineel geplaatst door mario
LOL wad un zoitje hé?

'zoitje' schrijf/typ je met een 'd' i.p.v. een 't' ! ;)

Maarre zo'n 5900 gulden* voor de V-synth en een slordige 8600 gulden* voor de Minimoog (Voyager) vind ik ZAT!!!=(

*) Feedbackprijzen, afgerond naar boven in oude NL'se valuta..

btw Zoidsity, je sig is :okdan:

Deze v-synth is alleen voor mensen die echt met geluiden willen prutsen.Aantal mogelijkheden is zeer groot.Alleen de mogelijkheid eigen samples in te laden is is fantastisch,om door te werken met de variphrase .In combinatie met touch-pad en d-beam kun je ongeloofelijke ritmes in elkaar knutselen in no time.

Daar koop toch een synth voor om er gluiden mee te maken niet voor de presets ;)

Hoe goed of slecht is het VA gedeelte van de V-Synth? Is het enigzins vergelijkbaar met de jp serie? Ik zat zojuist nog de SOS review door te bladeren en de Vsynth lijkt me wel een paretlej om te hebben, maar WAAROM nu zo duur?

Origineel geplaatst door King of Snake
ik vind "we kunnen het toch lezen" wel een erg lage grens voor de beheersing van je moederstaal. Kom daar maar eens mee aan als je sollicitatiebrief wordt afgewezen wegens te veel spelfouten :)

.

Ik wil je er best nog even aan herrinneren dat dit een een internetforum is en geen sollicitatiebrief :)

Origineel geplaatst door Boost303
Ik wil je er best nog even aan herrinneren dat dit een een internetforum is en geen sollicitatiebrief :)
`

Daarom kan je nog wel de Nederlandse spelling hanteren, maakt het hier een stuk prettiger om te lezen.

Origineel geplaatst door Boost303

'Herinneren' is met slechts een 'r'. ;) Snake heeft wel gelijk, het Nederlands is soms zo erbarmelijk slecht dat het niet alleen hinderlijk wordt om te lezen, maar zelfs onbegrijpelijk. (en dan heb ik het niet over een stijl, spel of typfoutje. Zoiets is niet belangrijk en dat overkomt iedereen.) 'Gelounced'...behalve dat het een bijzonder lelijk anglicisme is zit er 1 in dat ene woord nog zeker 3 spelfouten. Ik heb na lang nadenken bedacht dat het woord 'gelanceerd' (of 'uitgebracht' had moeten zijn). 'Gelauncht' dus....niet met 'ed', niet met 'ou' en niet met een 'c'. Dus los van de enorme taalverschaling waarvan de schrijver uiting geeft, is het ook nog volkomen beroerd gespeld. Hierdoor wordt zijn opmerking niet alleen onleesbaar, maar ook volkomen onduidelijk, zelfs onbegrijpelijk.

Maar nu terug naar de V-Synth s.v.p...

Origineel geplaatst door bazziman
. Dus los van de enorme taalverschaling waarvan de schrijver uiting geeft,

taalverschRaling ;)

Ja sorry van de taalfouten (gelounced) Maar meneer bambamstudio heeft van mij al een aantal threaths geschrapt, omdat hij ze overbodig vond, nou! en waar heeft hij met zijn gezeik deze threath naar geleid. Naar een hoop gezeik. Nu hebben we het haast nog niet over de V-synth gehad, dus moet ik nu nog een threath maken OFZO. Ja ik wil niet zo zielig zijn maar......... zoek er maar een leuk spreekwoord voor nu we het toch over de nederlandse les hebben.

Origineel geplaatst door Roel_en_Sam
Ja sorry van de taalfouten (gelounced) Maar meneer bambamstudio heeft van mij al een aantal threaths geschrapt, omdat hij ze overbodig vond, nou! en waar heeft hij met zijn gezeik deze threath naar geleid. Naar een hoop gezeik. Nu hebben we het haast nog niet over de V-synth gehad, dus moet ik nu nog een threath maken OFZO. Ja ik wil niet zo zielig zijn maar......... zoek er maar een leuk spreekwoord voor nu we het toch over de nederlandse les hebben.

Engelsen zeggen het beter: grow up!

Q geeft BamBam geen ongelijk aangezien jullie bijzonder goed zijn in FAQ nog F-er te maken...

Hoe goed of slecht is het VA gedeelte van de V-Synth? Is het enigzins vergelijkbaar met de jp serie? Ik zat zojuist nog de SOS review door te bladeren en de Vsynth lijkt me wel een paretlej om te hebben, maar WAAROM nu zo duur?

V-synth

V-synth

De roland v-synth wordt verguisd door zowat iedereen behalve degenen die hem hebben.
En ik denk dat ieder zo over zijn eigen synth denkt.Maar soms lijkt het dat degene die een bepaalde synth niet hebben,zij de meeste kritiek brengen.

Laatst gewijzigd:
En? Da's net als met de D2 :dubbel:

ff terugkomen d op de V-Synth :

hij heeft ondertussen ook een flinke update gehad schijnt,maar goed.....

ik heb er vanmiddag ff mee gespeeld : ik vond 'm lekker hoor...weer 's wat andere mogelijkheden als de meeste andere synths....leuke modulatie mogelijkheden en een apart geluid is zo gemaakt...

zijn er ondertussen al forumleden die dit ding hebben ?
wie kan me wat meer vertellen over de mogelijkheden van dit (wel erg dure) monster ?

Back