Welke is de beste for pro tools

wisam

Stamgast
Hi all

welke van audio interface is de beste for pro tools?
mbox 2 - command 8 - tasacam FW 1082
of misschien iets anders.
Ik heb zelf mbox 2
ik wil het overstappen naar iets beter

( Ik ben beginner op dit gebied
thx

voor een goed advies zul je denk eerst een en ander moeten toelichten;

- beter in welk opzicht? meer of andere functies, meer kanalen, betere audio resolutie?
- in welk opzicht voldoet de mbox 2 niet?
- wat is je budget

en waarom wil je als beginner gelijk "het beste" hebben ?
Is het niet beter om eerst even te kijken hoe alles werkt en daarna een meer op ervaring en op gedane kennis gebaseerde keuze te maken ? Dan kan je beter je portemonee trekken in plaats van achteraf spijt hebben dat je net die of die functie mist.

Beste jayce,
ik vind mbox 2 goed maar weinig input ,ik denk aan command 8 misschien krijg meer beter kwalieteit ofzo ik weet niet
ik werk altijd met cubase en mijn pc,nu ben ik bezig met pro tools en mac,en ik weet niks van thats why

Beste Niel,
je hebt gelijk ,maar ik ben altijd zo ik wil met iets goed begint ,misschien fout .
en ik wil niet dat ik 2000 euro ofzo kwijt nee nee

mijn budget is 400 euro
ik heb 3 week geleden een macbook pro en M Audio Axiom 61 en mbox 2 gekocht ,maar ik zoek iets beter

@Wisam, Geeft niks alleen in deze wereld is er een enorm verschil van budget en mogelijkheden. Dus als je het hebt over 'beste' (gaat in duizenden euros lopen), en je geeft aan beginner te zijn dan lijkt dat niet echt te matchen.

je geeft aan de mbox nog maar 3 weken te hebben; Wat wil je doen met je audio interface, en wat wil je aansluiten?

Beste jayce,
thx for replay
eerlijk te zeggen ik heb een coomand 8 van iemand met een goed prijs gekregen ,dus ik denk van ja misschien is het beter om in plaats van mbox 2 te gebruiken met extra input ..etc
ook

heb ik 2 synthesizer(pa2x pro-korg m3) plus mijn midi key

dus denk je dat hoef ik geen andere audio interface te hebben ?